(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
15 TEMMUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
15 TEMMUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
15 Temmuzu yapan ve yaptıranın bir birinden farkı yoktur. İkiside vatanımıza ihanet etmiştir vesselam. Evet, vatanımızın düşmanı pek çoktur; hemde bu vatanın ekmeğini yiyen, suyunu içen ve her türlü nimetinden sıradan bir vatandaştan daha iyi hemde lüks yaşayan, bir eli yağda bir eli balda olan ama bu ülkeye ihanet eden çok şerefsiz var. Düşmanın ömrü 15 Temmuz gibi kısa olmuş. Evet tabiki kısa olacaktı. Ülkenin dünya çapında Milli İstihbarat Teşkilatı nasıl olmuşta bu hainleri tesbit edememiş.? Edememişmi yoksa etmişte önlememişler mi? Sizce hangisi? Bence tesbit edilmiş ama!!! Selam ve saygılarımla hayırlı geceler dilerim.
Yorumunuz için çok teşekkür ederim üstadım. Aynı fikirde değiliz, ama hepimizin derdi vatan. Yüce Rabb'im, doğru olanı gözümüze, özümüze, hepimize göstersin İnşâllâh.
Selâm ve saygılarımla Allah'a emanet olun .Hayırlı geceler efendim.
Selam ve saygılarımla hayırlı geceler dilerim.