Yıllar yılı öylesine yanımdan Bakıp geçtin umurunda olmadım Sen geçtikçe can eksilttin canımdan Çıkıp geçtin umurunda olmadım - Hısım akrabası bacı kardeşi Diyordum dünyada bulunmaz eşi İçerimde bir sönmeyen ateşi Yakıp geçtin umurunda olmadım - Çiçekten böcekten bahçemde çimden Nerede arayım sorayım kimden Kızılırmak oldun her gün içimden Akıp geçtin umurunda olmadım - Saygı duyuyordum severdim hemi Nemi istemedin hor gördün nemi Sana ayırdığım gönül hanemi Yıkıp geçtin umurunda olmadım - Ezilip büzülen bendim habire Sen on iken razı olmuştum bire Yaşadığım süre boyu kabire Tıkıp geçtin umurunda olmadım - Suat Zobu
DOSTLARDAN / Sonsuz Teşekkürlerimle
Ben hep akan suydum sense durgunu Bu sevdâda hep ben yedim vurgunu Bakışınla yüreğime kurşunu Sıkıp geçtin umurunda olmadım ___ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıkıp Geçtin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıkıp Geçtin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kul dediğin sorgusuz sualsiz teslimiyet içindedir bu alemin ne hükmü var ki dost gelişte geçer gider sevgi ve tutkulu sitem yüklü anlamlı vurguları ile çok harika bir gönül sesiydi bravo kutlar esenlikler dilerim...
Ben hep akan suydum sense durgunu Bu sevdâda hep ben yedim vurgunu Bakışınla yüreğime kurşunu Sıkıp geçtin umurunda olmadım ___ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
On numara beş yıldız, muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Bu sitemli duygularla dolu şiire bir dörtlükle eşlik etmek istedim izninizle, şiirin güzelliğini bozmamıştır umarım. Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler diliyorum.
Vahh... Gardaşım vahh... Senin değerini bilmedi Hemi? Bırak gitsin. Altının değerini sarraf bilirse, Senin değerini de biz biliyoruz. Sen iste yeter ki Ağrı dağından kar getiririz sana. GARDAŞIM BENİM...