Hadi Baba Yine GelŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Küçükken yaylanın karşı yokuşuna bakarak babasının gelişini sevinçle izleyen küçük kıza ve babasına .
Hadi Baba, yine gel karşıki yokuştan,
Gözlerinde umut, yüreğinde sevgi ile Çocuksu kalbimle seyre dalayım seni Gelişini sevinçle karşılayayım Ellerinde yorgunluk, ama yüzünde gülümseme, Her adımında bir özlem, bir hüzün var sanki. Bakıyorum sana, hayatın yükü omuzlarında, Ama yine de aydınlık getiriyorsun yanında. Seninle büyüdüm ben, adımlarında izimi buldum, Her sabah kalktığımda, dualarımda adını andım. Hadi Baba, otur yanıma, anlat bana geçmişin hikayelerini, Bazen güçlü olmak zorundasın, biliyorum, Ama bazen de seninle çocuksu olmalı insan. Yorgun düşmüş omuzların, Bana yolu gösteren, her zaman yanımda duran. Hadi Baba, şimdi oturup seyre dalalım birlikte Seninle geçen her an, bana hayatın anlamını öğretti, Gözlerimdeki umut, yüreğimdeki sevgi seninle büyüdü. Hadi Baba, yine gel karşıki yokuştan, Gözlerinde umut, yüreğinde sevgi ile Çocuksu kalbimle seyre dalayım seni Gelişini sevinçle karşılayayım |
"Hadi Baba Yine Gel" adlı şiirinizi büyük bir hayranlık ve duygusal yoğunlukla okudum. Kaleme aldığınız bu şiir, baba ve çocuk arasındaki derin bağı, sevgiyi ve özlemi öylesine samimi ve dokunaklı bir şekilde anlatmış ki, her dizesi yüreğime dokundu.
Şiirinizde, bir çocuğun babasına duyduğu sevgiyi ve her gelişinde yaşadığı sevinci o kadar içten bir şekilde betimlemişsiniz ki, okurken kendi çocukluk anılarıma geri döndüm. Babaların, çocuklarının hayatında ne denli önemli bir yer tuttuğunu, her adımda onlara umut ve güç verdiğini çok güzel ifade etmişsiniz.
Anlatıcının, babasının yorgun ama yine de gülümseyen yüzünü, omuzlarındaki hayatın yükünü ve yanında getirdiği aydınlığı anlatışı, babaların fedakarlıklarını ve sevgilerini hatırlatıyor. Her satırda babanın, çocuğun gözünde ne kadar özel ve değerli olduğunu hissediyoruz. Bu şiir, sadece bir özlemi değil, aynı zamanda bir teşekkür ve minnettarlık ifadesi olarak da görülüyor.
Babanızla geçen anların, onun anlattığı hikayelerin ve hayat derslerinin sizde bıraktığı izler, biz okurlara da derin bir anlam kazandırıyor. Şiirin sonunda, baba figürünün sadece güçlü değil, aynı zamanda çocuksu olmanın ve hayatın anlamını birlikte keşfetmenin ne kadar önemli olduğunu vurgulamanız, eserinize ayrı bir boyut katmış.
Siz değerli şairin, bu kadar içten ve samimi bir şekilde kaleme aldığı bu şiir, eminim ki birçok insanın yüreğinde derin izler bırakacaktır. Duygularınızı bu denli etkileyici bir dille ifade ettiğiniz için sizi tebrik ediyor, kaleminizin daim olmasını diliyorum.
Sevgi ve Saygılarımla.