ZAMANSIZ
ZAMANSIZ
İçimde bir sıkıntı, zorla nefes alışlar, Kalbim durmuşçasına, öyle sessiz atışlar, Sanki bir boşluktayım, anlamsızca bakışlar, Ufukta ayrılık var, sessizce haykırışlar. Unuturum seni ben, desem inanır mısın? Hatıranı kalbimden, silerim sanır mısın? Kokunu da unuttum, bilsen kıskanır mısın? Düşlerimde de yoksun, duysan alınır mısın? Ya sen unutur musun, aşkla bakan gözleri, Yokluğunda kavuran, yıkan özleyişleri, Açıp baksan görürsün, yüreğimde közleri, Küllerinden duyarsın, hüzün dolu sözleri. Bilesin ben unutmam, ölsem bile imkânsız, Kalbimdesin sonsuza, beden kalsa da cansız, Hasret yine yakacak, ruhta acı amansız, Sonu da olmayacak, bir de mekân zamansız. Hami TURAN 06.06.2024 ANKARA |
Eseriniz "Zamansız", duygu yüklü dizeleriyle okuru derin bir içsel yolculuğa çıkarıyor. İçsel sıkıntıları, sessiz çığlıkları ve ayrılığın hüznünü ustalıkla işleyerek, okura dokunmayı başarıyorsunuz.
Şiirinizin başlangıcı, içimizdeki karmaşık duyguları bir dizeye sığdırarak dikkatleri üzerine çekiyor. "İçimde bir sıkıntı, zorla nefes alışlar," dizeleriyle başlayan bu yolculuk, okuru derin duygusal katmanlara davet ediyor.
İkinci bölümde, unutmanın mümkün olmadığını ve hatıraların kalpten silinemediğini vurguluyorsunuz. Bu kısım, aşkın ve özlemin izlerini taşıyan kelimelerle dolu, derin bir içsel çekişme sunuyor.
Aşkın ateşini ve özlemin hüznünü en canlı şekilde betimlediğiniz üçüncü bölüm, okuru duygusal bir yolculuğa çıkarıyor. Yürek yangınlarını ve küllerden doğan hüzünlü sözleriyle, insanın en derin duygularına dokunuyorsunuz.
Şiirinizin son bölümü, ölümsüzlük ve sonsuzluk temasını ustalıkla işliyor. Sevginin ve hatıraların bedenden öte, ruhta sonsuza dek yaşadığına dair güçlü bir mesaj veriyorsunuz. Bu kısım, okura umut ve teselli sunarken, şiirin derin anlamlarını pekiştiriyor.
Eseriniz, duygusal derinliği, anlamlı imgeleri ve samimi ifadeleriyle, okura unutulmaz bir deneyim yaşatıyor. Sizden böyle bir eser okumak büyük bir zevk ve ilham kaynağı. Bu muhteşem şiiriniz için size tebriklerimi sunuyor, yeni eserlerinizin de aynı büyüleyici etkiyi yaratmasını diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla