(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru yerde bi perva doğru yerde susma'dan doğmuş Şiir.
Bayramların manası da uğramış ne yazık gasba. Birileri henüz isim koyamamış iken mütevazı bayramlarına. Bayramlar olmadıkları için zorba, kalmaya dirençli değiller toplum hayatında. Yeşer yaşarlar insanın yürek uygarlığında. Ah pespaye ah yüreksiz dünya. Bir çocuğun kahverengi fotoğrafında, bir gülüş olamadın ya!
Ölü bir kentin çocuk yüzü olmaz ki, ölen çocuklar değil kentlerdir belki.
Bayram dokundurması dokundu içten içe. Selam ve saygılarımla.
deniz_tayanç tarafından 10/4/2008 10:46:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
bayram yarasi oldu bu siir... derim hep neyi kutluyoruz hic anlamiyorum,ona giden yollar iyilikler ve güzelliklerden gecmesi gerekirken mutsuz insanlari hele cocuklari görmezden gelerek kim nereye varacak...
ah goodym.. kac kitap yazilir bu konu da..ki yürekler sagir ...
Nefis şiir Goody,bunu adettendir diye söylemedim.O çocuğun bakışının arkasındaki dünya kadar bir ağırlığı taşıyor şiirin.Sen çok kolay yazmış olabilirsin,orası bizi çok ilgilendirmez.Biz şiirin taşıdığı yüke bakarız.Çok ağırdı ben taşımayı deneyemedim...Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
hep söylediğim şey kendime şu her doğan güneşin bitiminde gece gözlerimi kapatıp düşündüğüm an çocuklar için bugün ne yaptın sorgusu. cevap verebildiğim zamanlar rahat bir uyku veremediğim zamanlar kabus bekliyor beni biliyorum.
öptüm o güzel yüreğinden can...sevgimle...