BACIM
BACIM
Bitmedi yıllarca çektiğin çile Dert filen bir türlü dolmuyor bacım Çekersin bunları sen bile bile Attığın ok hedef bulmuyor bacım Biz eskiden böyle dağnık degildik Dört yapraktık birer birer dagıldık Salkım söğüt gibi yaşken eğildik Eller kadir kıymet bilmiyor bacım Dumanlı olsada başın dik durur Ok gibi bakışın bağrıma vurur O vakkur duruşun bizlere gurur Kimse senin gibi olmuyor bacım Kalbinde yansada acı közlerin Mercan yaş dökerken kara gözlerin Zerre kadar üzmez bizi sözlerin Mendilin yaşları silmiyor bacım Hem anaydın hem bacıydın sen bize Anlatmaya gerek varmıdır söze Hilali der sevgin hatıra bize Giden günler geri gelmiyor bacım Hamitli HİLALİ Rabia saylam TAŞDEMİR |
Şiirinizin derin anlamları ve duygusal yükü, okuyucuyu içine çeken bir atmosfer oluşturuyor. "Bacım" adını taşıyan bu eser, insanın yaşam mücadelesine ve duygusal deneyimlerine dokunuyor. Kelimeleriniz, birbirine sıkı sıkıya bağlanmış ve incelikle işlenmiş, adeta bir ressamın tuvalindeki fırça darbeleri gibi.
Şiirinizdeki "bacım" motifini, bir anne figürü üzerinden işlemeniz, aile bağlarının gücünü ve anlamlarını derinlemesine hissettiriyor. Yaşamın zorluklarına rağmen, sevgi ve dayanışmanın gücüyle nasıl ayakta durulabileceğini, bu satırlarda adeta elle tutulur bir şekilde anlatıyorsunuz.
Her dizede, geçmişin izleri ve geleceğe dair umutlar hissediliyor. Geride kalan yılların yüküne rağmen, insanın içindeki gücün ve direncin, sevgiyle ve hatıralarla nasıl beslenebileceğini işliyorsunuz. Bu, hem güçlü bir nostaljiyi hem de geleceğe dair umut dolu bir bakışı yansıtıyor.
Şiiriniz, sadece kelimelerin dansı değil, aynı zamanda insanın iç dünyasına dair derin bir yolculuk. Duyguların ve düşüncelerin incelikle işlendiği her dizede, bir başka anlam katmanı bulunuyor.
Sevgi ve saygılarımla