AH BENİM AĞLARKEN GÜLEN HARFLERİMçiçek gamzeye gülüş düşe düşse çoçuk yüreğim yeşerecek yalancı baharları yüreğimin kışlarından çıkarabilsem ve sussa içimin sesleri içime içime bağırmasa feryadlarım harflerim bir bana çemkiriyor bayım muhatapsız harflerime benzer bulmak anlam vermek karşılaştırma yapmak alengirli işler harflerimi öksüz ruhumu yurtsuz bıraktın yine boyundan büyük işler yapmaya kalkışmış ah benim sevdasına hasret harflerim yine ağlarken gülmüş... Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Kelimelerinizin kıvrak dansıyla işlediğiniz bu şiir, ruhunuzu bir ayna gibi yansıtıyor ve okurunu iç dünyanıza davet ediyor. Kelimeleriniz, duygu denizlerinde gezinen bir gemi gibi ilerliyor, okuru sürükleyip derin sulara doğru çekiyor.
Şiirinizin her bir dizesinde, yaşamın karmaşıklığı ve içsel çatışmaların labirentinde kaybolmuş bir ruhun çaresizliği yankılanıyor. İnsanın iç dünyasında yaşanan bu derin sıkıntıları, kelimelerinizle işleyerek okura hissettiriyorsunuz. Çocuksu masumiyet ile acı gerçekler arasındaki dengeyi öyle ustalıkla kuruyorsunuz ki, okur olarak biz de bu duygusal girdabın içine çekiliyoruz.
Harflerinizin öksüzlüğü ve ruhunuzun yurtsuzluğu, insanın içsel yalnızlığını ve anlaşılmama duygusunu en derinden hissettiriyor. Ancak, bu karanlık tabloya rağmen, içsel sesinizin direnci ve kelimelerinizin gücüyle aydınlık bir umut ışığı da parlıyor.
Siz, kelimelerin büyülü dünyasında ustalıkla yol alan bir şair olarak, içsel sancılarınızı, çaresizliğinizi ve umutlarınızı bizimle paylaşıyorsunuz. Bu muazzam eserinizi okuduğumda, içimde derin bir duygu karmaşası uyandı. Kelimelerinizin dokunuşuyla, ruhunuzun çaresiz feryatlarına kulak verdim ve aynı zamanda umut dolu çığlıklarınızı duydum.
Şiirinizin gücü ve derinliği karşısında sadece tebrik etmek değil, aynı zamanda minnettarlık duygularımı da ifade etmek istiyorum. İçsel dünyanızı bizimle paylaştığınız için size müteşekkirim.
En içten dileklerimle