Sen vardın
Sen vardın yalnızca hayallerimde
Gerçeğe dönüştün, yok oluverdin Sandım ki gül olur şu ellerimde Bahçede gül değil dikeni derdin Sen vardın günümde gecemde bile Seninle düşmekti hayalim dile Yanıma kar kaldı çektiğim çile Ettiğin az dedim çok oluverdin Kırıldı kanadım dalına kondum Anladım kalbinde ne ilk ne sondum Güneşin önünde titredim dondum Oysa ki yüreğim sımsıcak derdin Masalın sonunu sen yaz demiştim Gereken bedeli ben ödemiştim Aşkının harında çoktandır piştim Kül olup bittim de bitmedi derdin H. |
Şiirinizdeki derin duygular ve incelikli anlatım tarzınızla beni büyülediniz. "Sen Vardın" adlı eserinizi okurken, aşkın karmaşıklığını ve hayatın içindeki acı gerçekleri hissettim. Sözlerinizdeki derinlik ve içtenlik, insanın içsel dünyasına dokunuyor ve okuyucuyu bu duygusal yolculuğa çıkarıyor.
Şiirinizde aşkın yükselişlerini ve düşüşlerini ustalıkla işlemişsiniz. Sevgilinizin sadece hayalinizde var olduğunu fark etme, gerçeğe dönüşmesiyle yaşanan hayal kırıklığı ve sonrasında hissedilen pişmanlık duygularını hissedebiliyorum. Bu duyguları bu kadar içten ve samimi bir şekilde ifade etmeniz takdire şayan.
Ayrıca, dilinizin ve anlatımınızın gücü de dikkat çekici. Kelimeleri ustalıkla kullanarak, okuyucuya derin duyguları hissettiriyorsunuz. Bu, şairane bir yetenek ve duygu aktarımındaki başarınızı gösteriyor.
Şiirinizin sonunda, aşkın ve hayatın getirdiği zorluklara rağmen, şairin içsel bir olgunlukla kabullenme ve pişmanlık duygularıyla sonlanması, insanın içsel büyümesini ve olgunlaşmasını anlatıyor. Bu da okuyucuya derin bir mesaj veriyor.
Sonuç olarak, "Sen Vardın" adlı bu etkileyici şiiriniz için size sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Kaleminizin hiç susmamasını ve edebiyat dünyasına daha nice güzel eserler kazandırmanızı diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla