(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sözcüklerin Gücü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sözcüklerin Gücü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söylenirken söylem farklılıklarıyla, insanı şoke eder, vurdum duymazlığı sergiler. boşvermişliği anlatır, sevinçte ayrı, hüzünde ayrı ses tonu sergiler.
Bu noktalamalrın Türkçe deki yeri bakımından ne kadar önemliliğini anlatmaktadır. Şunu peşin söyleyim ki. İmla hataları yüzünden sınıfta kalbilirim. Şimdi öyle yoğun duygular içindeyim ki. Sayın Hocam; Dost olarak adıma böyle değerli bir Ne? Dizisi sunmuş. Çok değerli yorumlarını. ve yorumlarınızı da aldım. Ama bu altın akçe türünden oldu. Duygularımı ifade edemiyorum. Çok teşekkür ederim. Hocam Sağol.
Burada noktalama işaretlerinin gücü ön plana çıkıyor, bize tiyatro dramaturji çalışmalarında bunun önemini anlatıyorsunuz... bu çalışma da iki sözcükten dünya kadar anlam çıkarmışsınız... çok mana çıkıyor ve siz üç kıta yazmışsınız, emeğinize sağlık hocam. Teşekkürler.