(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
****SoN NeFeS**** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
****SoN NeFeS**** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Hayat, her zaman yaşanmaya değer'' diye basit ve çok söylenmiş bir cümle kuracağım. Unutulmamalıdır ki en son sevilen en çok sevilendir.Geçmişteki tüm sevgilerin en asil taraflarının toplamıdır bu.Sevmekten ve yaşamaktan caymayın lütfen :-)
Bulutların arasında sessiz ve özgür Uçup giden bir martı olacağım Derdimi kederimi bulutlara bırakacağım Hayattan son bir nefes daha alacağım Ve uçup gideceğim bulutların arasından....
Hayattan son bir nefes alırken herkes düşünmelidir:''Ardımızda bırakacağımız ve bizi gerçekten sevenleri üzmeye hakkımız var mı?'' Ders vermek değil amacım..Haşa.. Ama kimse için yaşamaktan vazgeçmeyin diyorum kısaca. Biraz karamsar bir şiir,güzel bir duygu sağanağı..Emeğinizi kutluyorum..Sevgilerimle..
Geceler doğmaz sabaha Yıldızlar sönmez bir daha Özlemlerim vurur yalnızlığıma... Sensiz geçen gecelerimde Tan vakti ağırmaz yatağımda Güneş ışık saçmaz odama Hasretin vurur sabahlara Uyanasım gelmez sensiz sabaha....
çok güzeldi... yazan yüreğinize ve kaleminize sağlık... daha görecek çok güzel günleriniz ve alacak nefesleriniz var...tebrikler ve saygılar....
Bulutların arasında sessiz ve özgür Uçup giden bir martı olacağım Derdimi kederimi bulutlara bırakacağım Hayattan son bir nefes daha alacağım Ve uçup gideceğim bulutların arasından....
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
Bulutların arasında sessiz ve özgür Uçup giden bir martı olacağım Derdimi kederimi bulutlara bırakacağım Hayattan son bir nefes daha alacağım Ve uçup gideceğim bulutların arasından....
Bulutların arasında sessiz ve özgür Uçup giden bir martı olacağım Derdimi kederimi bulutlara bırakacağım Hayattan son bir nefes daha alacağım Ve uçup gideceğim bulutların arasından
Unutulmamalıdır ki en son sevilen en çok sevilendir.Geçmişteki tüm sevgilerin en asil taraflarının toplamıdır bu.Sevmekten ve yaşamaktan caymayın lütfen :-)
Bulutların arasında sessiz ve özgür
Uçup giden bir martı olacağım
Derdimi kederimi bulutlara bırakacağım
Hayattan son bir nefes daha alacağım
Ve uçup gideceğim bulutların arasından....
Hayattan son bir nefes alırken herkes düşünmelidir:''Ardımızda bırakacağımız ve bizi gerçekten sevenleri üzmeye hakkımız var mı?''
Ders vermek değil amacım..Haşa..
Ama kimse için yaşamaktan vazgeçmeyin diyorum kısaca.
Biraz karamsar bir şiir,güzel bir duygu sağanağı..Emeğinizi kutluyorum..Sevgilerimle..