(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRT YAPRAKLI YONCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRT YAPRAKLI YONCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eskiden dört yapraklı gonca bulunca, para bulunacağına inanılırmış, kimselerde bulamazmış dört yapraklı goncayı,varsın üç olsun. Mutlulugu bulmanız,gönlünüzce olmasını dilerim, yüreğinize sağlık, saygı ve sevgilerimle...
Benim çocukluğum köyde dağlarda geçti, alabildiğine tarlalar ve o tarlaların içinde yetişen binbir renk çiçek ve otlar. Büyüklerimiz hep bize " dört yapraklı yonca bulduğunda hemen dilek tur" derdi ve bizler çocukça yüreğimizdeki umutlara ulaşabilmek için, tarlalrda dört yapraklı yoncalar aradık. Ve bulduğumzuda da tüm dünyalar bizim olur hemen çocukça hayallarimiz ile dilekler tutardık. Ve sonrasında tutuğumuz dileklerin gerçekleşmesini ebklerdik.
Sizde öylesine güzel dilekler dilemişssiniz ki, tüm dileklerinizin gerçekleşmesini diliyorum tüm kalbim ile .
kapıdan girdiğimde sağ tarafta oturuyordun göz ucuyla bakışın tanımadığım bir dünyaya kapı açtı o büyüleyici ezgi ile bütünleştirdim şiiri sanki bir şelalenin kenarındayım huzur verici bir ses şiir bana fısıldadı tutku dolu haykırışlarım yankılanarak bana döndü hayatı daha başka yaşıyordum sayende diyordu adeta bu şiir bağırmak seni tanıtmak istiyorum bu dünyaya herşeyim doyasıya yaşamak istiyorum kokunu,gülüşünü, dört yapraklı yonca senin hiç eksilmesin hayatından
Götür beni umudun olduğu yollara Gerçek dostluğun Gerçek sevginin olduğu istasyonlara Bırak beni Bulayım kendimi Bankta oturup güneşin doğuşunu göreyim ... kurudu soldu bütün umutlar avuçlarda yoncalar gibi yüreğin sızlamasın yeşerir elbet bütün umutlar ..ve rüya misali huzur olsun bir hayt dilerim sevgiyle kal...
Denize uyandım gözlerimde Kum taneciklerinde , aramışım umut ışığını Güneş alnımda Gözlerim semada Yoncamın yaprağını koparmışlar Üç yaprağı kaldı avuçlarımda….
Ah şair dostum.Ömür boyu hep o dört yapraklı yoncayı yakalamak için yaşıyoruz.Ama yakalayabilene aşkolsun.Belki de doğada hiç dört yaprak lısı yok yoncanın.Ama ümüt işığı işte.Ya varsa. Siz de tam yakladım derken Bir tanesini uçurmuşsunuz. Gönül Bahçeniz dört yapraklı yoncalarla dolsun isterim. Selamlar.
Tırnaklarımla kazıdım yürüdüğüm yolları Sır perdesini araladım Gözlerimi devirdim yollarına Gelemez oldun sokaklara Perde arkasında kaldı düşlerim. Sokak lambasının ışığında aradım umut sesini Ellerim Mevla’da “Şükür Yarabbim” buldum Dört yapraklı yoncayı sonsuzlukta…
Bu yoncadan cocukken cok aramistik, sanardik ki bulunca dileklerimiz gerceklesecek, Insallah diledikleriniz olur, dört yaprakli yonca biraktim sayfaniza, yüreginize saglik...
Kocaman yeşilliklerin içinde yoncaların arasına dalıp masum ellerimizle aradık dört yapraklı yoncayı:) Teşekkürlerimi sunuyorum efendim dört yapraklı yonca dolsun hayatınız...
bir yoncam vardı, yaprağını kopardılar.. kıskandılar beni yahut çekemediler... şimdi geri kalan 3 yaprağına sahip çıkıyorum.. kimseye izin vermem, kopartamazlar artık....
emeğinize sağlık güzel bir paylaşımm. kimsenin sevda, umut çiçekleri solmasın.. saygılar..
genelde ne nedir bölümünde beraber takılıyoruz ya o anlamda yazdım:) şiir arkadaşlığı forum arkadaşlığı nedir arkadaşlığı yorum arkadaşlığı vs vs... burda arkadaşlık kategorileri bitmiyor:)