(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^^^GiDiYoRuM^^^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^^^GiDiYoRuM^^^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mavi gibiymiş duranlar , maviyi gördünüzmü hiç . Maviyi mavi gibi yaşadınbızmı hiç . Yok yok öyle demeyelim , Siz hiç mavilerde sevdayı yaşadınımı ? Mavi ki büyük bir gelecek ve yüce olan bir sevgi . Belkide mavi benim hayatım kimbilir .
Umutlarım mavi, Hülyalarım mavi, Elbiselerim mavi, Topladığım çiçekler mavi, Gözümde her şey mavi. Bulutlar da mavi
Mavilerde olan yürrekler , sevmeyi sevilmeyi , haykırmayı ve değer bilmeyi bilenlerdir . Mavileşen gibi görürnen yüreklerde bunlar yokdur . aldanmayın ama onlarıda yaşatmayın . Öyle maviler yaşasın istemiyoruz .
Yüreğinde maviyi anlayanlar , onu yüreklerine koyanlardır . Gerisi sadece ve sadece mavileşenlerdir .
Hiç bir yere gitmeyin ki oda kayan yıldızların grubuna karışmasın. Yıldızınız hep size özel parlasın ışık ışık... Tebrikler harika bir anlatım muhteşem bir şiirdi saygımla.
kaçarken birlikte bagaja yükleriz hüzünleri ve gittiğimiz yerde yine ilk onlar hoşgeldin derler bize aslında değil mi şiir dostu..? yüreğinize sağlık...sevilerimle...
Degerli dost, bazen kacmak istedikce yaklasiriz, uzaklastikce icine düseriz. siiriniz cok güzel anlatti, icimizde yasanan firtinalari, tebrikler bu güzel yürege...
Kaçamıyorum kendimden Senden kaçtığımı sansamda İçimde ki seni yok edemiyorum İçimde ki sevgini yok edemiyorum...
sevgili şairem sevgi ne kadar kutsal bir duygu değil mi? insan ne kendinden nede sevdiğinden kaçabilir çünkü sevgi içde yaşanır seni candan kutluyorum sevgi saygı dostluk adına kalemin daim olsun
Umutlarım mavi,
Hülyalarım mavi,
Elbiselerim mavi,
Topladığım çiçekler mavi,
Gözümde her şey mavi.
Bulutlar da mavi
Mavilerde olan yürrekler , sevmeyi sevilmeyi , haykırmayı ve değer bilmeyi bilenlerdir . Mavileşen gibi görürnen yüreklerde bunlar yokdur . aldanmayın ama onlarıda yaşatmayın . Öyle maviler yaşasın istemiyoruz .
Yüreğinde maviyi anlayanlar , onu yüreklerine koyanlardır . Gerisi sadece ve sadece mavileşenlerdir .
Mavi ( LEŞME ) diyorum , yazık etme diyorum .
Bu kadar ...
Sevg ...