(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*_* MAVİ TELAŞ *_* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*_* MAVİ TELAŞ *_* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürümek iyi geliyor boşluğa Sonsuza süzülüyor mahremimde ki yerin Kahrolası aklımca kayboluyorum Kayboldukça boğuluyorum Mavi bir telaşa kapılıyorum Kırmızıya soyunuyorum…
Mavi ve Umut iki sihirli kelime birisi diğeriyle daha manalı, öbürü daha bir edalı.Mavilerimizi çabuk tüketiyoruz. Nedense kaybettikçe ardından ağlıyoruz hep.Ne Mavinin içindeyiz ne de Mavi bizim içimizde,araf denen bir yer ki ne ileride ne de berisindeyiz hayatın.Mavinin adı sanki içimizde malihülya gibi bir teselli derinlerde bir yerde… Ne kadar anlatsan cümleler yitik, kelimeler öksüz manalar kifayetsiz onun için son kısmında ağıt yakma son kısmında....
sevgili şair. ne diyeyim bilmiyorum ama. mükemmel tarzda yazılmış şiirinizi. zevkle okudum. bu günün en iyilerindensiniz bence. mübarek kurban bayramınızı kutluyorum. hoşçakalın.
Sonsuza süzülüyor mahremimde ki yerin
Kahrolası aklımca kayboluyorum
Kayboldukça boğuluyorum
Mavi bir telaşa kapılıyorum
Kırmızıya soyunuyorum…
Çok güzeldi tebrikler...