(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKILACAK KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKILACAK KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarhoş olmak Çığlık çığlığa susmak Anılar cehenneminin en kuytu köşesinde Zemheri vurgunu aşkların İniltileri arasında dinlemek Sessizliğin sesini...
Alkışlar dökülürken yıldız yıldız Yakılacak bir kadın Boynu bükük ve yalnız ...........Nasılda inmiş perde bir ömre.Ahhh Kadın sen ne yaptın?Yeditepe de benim iklimim hüküm sürmekte yağmur,ne çok severim ve ne çok sevdim seni,şiirlerini bilirsin.Tebrik dedim can saygımdasın sevgimdesin hiiiiç bir yerlere gidemezsin.
Dip not:Nihayet sonlandı sancılar ve nur topu gibi bir kitabın oldu:)YAKILACAK KADIN hayırlı olsun canım.Malcan ajans sahibi Ferit beye de hayırlı olsun dileklerimle.Kitabın ismine takılmadan duramayacağım biraz şımaracağım:)Bir kaç kereste var kapıp gelsem iyi yanarlar valla kurularda:))İmza gününde yanında olmayı ne çok isterim inş.diyelim.
Eş:)Hülya tarafından 9/27/2008 3:13:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sarhoş olmak Çığlık çığlığa susmak Anılar cehenneminin en kuytu köşesinde Zemheri vurgunu aşkların İniltileri arasında dinlemek Sessizliğin sesini...
Alkışlar dökülürken yıldız yıldız Yakılacak bir kadın Boynu bükük ve yalnız ............... Dimağımızdaki mutlu tatlarla bir mevsimin örsüne yatırılınca hayat, pul pul ayrılırız kendi sızılarımızdan. Çelik suyu içine çeker, yalnızlık demiyle uçuşan tuzlu bir keder olur. Mutluluk gülüşlerimizdir umarsız göğsümüzde saklanan, sevdalı okşayışlarımızla kabından çıkan... Kutlarım Eylül hanım. Kitabınızın da gönlünüzdeki güzelliklerle buluşmasını diliyorum.
Okuduğum ilk şiiriniz Eylül Hanım... ............................. Bak çoktan yuvaya döndü kırlangıçlar Kaldırımlarda uzamıyor artık gölgeler Şehrin gözlerine sis inmiş Mehtaplar yakamoz kırığı Duyguların hezimete uğradığı bir meydan savaşından Geriye kalan bir avuç ızdırap...
Şehir bana küskün ben şehire Yalnızlığı satılığa çıkarıyorum Ama almıyor kimse Defolu mal gibi kaldı elimde ....................... Özellikle bu öbekleri çok beğendim, kutluyorum, hem şiirinizi hem de kitabınızı... Başarılarınızın daim olması dileklerimle...