(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hayat bilgisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hayat bilgisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat insana her an gülmüyor diye başlayan şarkısı geldi mirkelamin hani şu klibinde koşan adam bizim gencligimizde... Hayat bilgisini oyle herkes almiyor sanslisin ilk yuze girmissin bak dışarda binlercesi bu dersi bekliyor...oyle yuz kisilik siniflarda is hocada bitmez kisinin aldigi notlar onemli ...yuzune ne bakiyosun neyin altini cizdin fosforla ya da kimin adinin bas harfi var sayfanin ucunda:) ona bak sen.. Ve selam...
Yok sukret demiyorum...sen sana duseni yap dersine calis diyorum emek vakit neyse iste harcanacaklari harca...heybene dolanlari boyle artir...derken yoruldum...bir agac olsa hayat bir tepede tek sicak olsa hava uyusak altinda...tembellik...kosmayalim en iyisi
Hayat bilgisini oyle herkes almiyor sanslisin ilk yuze girmissin bak dışarda binlercesi bu dersi bekliyor...oyle yuz kisilik siniflarda is hocada bitmez kisinin aldigi notlar onemli ...yuzune ne bakiyosun neyin altini cizdin fosforla ya da kimin adinin bas harfi var sayfanin ucunda:) ona bak sen..
Ve selam...