ah! y â r sesinin elâsına uyanır şafaklar uyanır dağların ateşi rahvanlanır kanatları atların havalanır ruh çiçekleri mis kokar arzı alem ırmaktır sesin dağları taşları aşar yolları teslim alır
senle başlar her romanın önsözü yıldızlanır kelimeler aşkın kimyası buğulanır durgun göllerde ki nilüferlerde umut olur ılık bir yaz olur içimin fırtınalı akşamlarına yokluğun irtifa kaybettirir yere çakılır sevdanın kanatları
serseri bir rüzgâr olur savrulur gözlerim karanlığa kör bir bataklığa çekilir zihnim ölü kurbağaları emzirir dilim hummalı bir illet yapışır ciğerlerime pul pul dökülür güneşin ölüsü zifiri bir tül sarar evreni
sen lazımsın bana başka ihsan istemem aşkın lazım bana erkenden çık gel paramparça kalp makamı ölü çiçekler mezarı gel el pençe dursun önünde çiçekli dallarım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Senle başlar her romanın ön sözü , yıldızlanır kelimeler,
Yürek görmek istediğini okur, Herkesi ona benzetir ,her yerde simasın ı görür sesini duyarız. Ne beladır aşk dediğin acısı bile haz verir. Konu aşk olunca saiire başka yakışmış şiir .sevgimizle üsdat.
... sen lazımsın bana başka ihsan istemem aşkın lazım bana erkenden çık gel paramparça kalp makamı ölü çiçekler mezarı gel el pençe dursun önünde çiçekli dallarım
ayşe uçar
"Şiir için dışa yansımasıdır... Bu hayal kurgu olsa da değişmez." demiş şair.
İmgeleri simgeleri kurgusu ile şiirleriniz harikulade amma velakin mutlu değil..
"Güzel gören güzel düşünür. Güzel düşünen, hayatından lezzet alır." RNK'dan.
Öyle ise hayata ve hâdiselere iman ve ibadet gözlüğü ile bakarsak her şeyin sırrı ve hakikati çözülür; o hâdiselerin arkasındaki güzellikler tezahür eder ve insan o güzellikler ile mes’ud ve bahtiyar olur.
Bu bakış açısını elde edebilmek için, insanın hem kalbini hem nazarını iman ve hidayet ile doldurması gerekir. İnsanın kalbinde ve nazarında ne varsa, hayatı ve hâdiseleri ona göre tahlil eder. Öyle ise en mühim iş kalb ve nazarın nasıl ve ne ile terbiye edildiğidir. Zaten insanın diğer cihazları kalb ve nazara bakar, kalb ve nazarda ne varsa hükmü de ona göre olur.
Elâ rengine bürünmüş bütün kelimeler sanki, aşkın o büyüleyici güzelliğiyle. Aşk dokumuş, aşk olmuş yer gök. Ve bir o kadar da zarif bir anlatımla dile gelmiş sözcükler. Yüreğinizden yansıyan güzellikleri okumak hep iyi geliyor.
Aşk öyle bir büyü kiiii Öyle bir büyü kiiiiiii Anlayamazsııınn Göze alsan olmaaaaazzz Aşka gönül doymaaaazzz Seven kalbi istesen de durduramazsıııınnn 🤍🦋
Şiirin içimde ki haykırışı 🙈 Son cümle uçuyor Tuttum eteklerinden Götür beni gittiğin yere diye mırıldandım kulağına🐣
Yüreğine sağlık cancağızım yine müthişsin Öptüm koca yüreğinden🤍🦋
düşler geçidinde boğaza kaçtı dil kılçıksız kelimeler hasret aforozunda betimsiz yüklemi öznesi gözlerindir ömrümün gel artık sarpa sardı gün ve gece boynumda kirpiklerin ilmik gel artık yürek dile kerbala...
okudukça şiirinizi gönül şiirleniyor yüreğe ve günüme yazdım çokça güzeldi kaleminiz kavi olsun daima saygımla.
Ömer Altun 2 tarafından 11/22/2023 8:12:07 AM zamanında düzenlenmiştir.