Edebiyat Defteri’nden Mehmet Ali Işık dostumuz vefat etmiş.
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. .
ya bir masada oturur yada elinde mikrofon ayakta dururdu ne zaman bir fotoğrafını görsem elinde sigara olurdu “bırak şu zıkkımı usta” derdim bana kızmaz beni kırmaz bıraktım bırakıyorum der kaçamak cevaplar verirdi o aralar sigarasız fotoğraflar koyardı şiirlerine bilirdim gizliden tüttürdüğünü bilirdim zıkkımdan o kadar kolay vazgeçilemediğini bilirdim o naletin ne menem şey olduğunu
defterdendi tanışıklığımız elektriğimiz tutardı çeşit çeşit şiirleri vardı ben onun şiirlerine yorum yazar o benimkileri ihmal etmezdi serhat şehri Iğdır’dı memleketi Azeri lehçesinde yazdı mı tadına doyulmazdı hemen hemen her gün şiir asar eşe dosta yorumları basardı
numaralıydı şiirleri 777, 778, 779 11 temmuzda kalmış en son 780 dememiş yorum yazdım 779’a
Üstadım nerdesin alıştık sana Bizi mahrum ettin şiirden yana Bu kadar durmazdın haber et bana Hayıra yorarım hayırdır deyi Sağlığın sıhhatin inşallah iyi
tık yok face’dan yazdım uzun süre ses yok ayser hanım “hasta kendisi evinde yatıyor” yazdı kemoterapi oluyormuş kansermiş hastalığı lanet kanser ayrıntıya giremedim üzüldüm defterde yazamadım kimselere diyemedim kimselere diyemedim
ahh ustam ahh! şiirler sessiz kaldı şiirler öksüz bizler de ölecek yaştayız be usta bizlerde geleceğiz IŞIKlar içinde uyu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Işık Söndü / Mehmet Ali Işık’ın Ardından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Işık Söndü / Mehmet Ali Işık’ın Ardından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sevdiğim İstanbul 'a geldiğimde buluşurduk Eminönün de konuşurduk oradan buradan sonra gelirdi edebiyat defteri dostlardan çınlardı bazılarının kulağı bazılarına da ulaşamazdık işlerin çokluğundan Işıklar içinde uyu demiyiceğim inancım gereği Allah rahmet eylesin Ustama...
Görklü Tanrıdan rahmet uçmaglığı dilerim Hissettim hasta olduğunu Ve derinden üzdü bu haber beni Kelimelerin sustuğu yerdeğiz ve tek gerçeğimizdir ölüm. Ailesinin başı sağ olsun Tanrı tinini kutlu kurganını ışık etsin.
:(( Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Çok değerli bir insandı.Ailesinin ve sevenlerinin başı sağ olsun.Nur içinde yatsın.Duyarlı yüreği selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Değerli şairim gözlerimden rahatsızlığım nedeniyle 5 ay gibi bir süre sizlerden ayrı kaldım 3 kez ameliyat geçirdim çok şükür şimdi iyiyim tekrar sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyorum inşallah geçen bu zaman içerisinde sağlıklı güzel günler geçirmiş olmanız en içten temennimdir Şiire gelince her zamanki gibi duygu yüklü harika dizelerdi emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kal sağlıcakla
duyarlı asil yürek sesiydi. hayat bu, er ya da geç kaçılması mümkün olmayan bir akıbet. Allah rahmetini bol eylesin üzülmemek mümkün değil. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Yorum yazmadan önce sayfama baktım. 14 yıl geçmiş deftere üyeliğimin üzerinden. Sesini duymasam da, yüzünü görmesem de birçok arkadaşım, dostum oldu bu sürede. KEMNUR abim vardı. Kemal PARACIKLIOĞLU. Şarkıcı Halil Sezai’yinin babası. “Pehlivan” derdi hep bana. Devletin üst kademelerinde çok hizmet etmiş bu vatana. Bilge bir kişiydi. Bir gün ölüm haberini aldım.
Mehmet Burhan AKIN. Öğretmen emeklisiydi. Hiçbir yazımı yorumsuz bırakmazdı. Üslubu Orhan KEMAL, Fakir BAYKURT ‘a benzerlik gösterirdi. Ne kadar beyefendi olduğu Yazılarından belliydi. Bir gün ölüm haberini aldım.
Mehmet Ali IŞIK. Şair olmadığım için hakkında fazla bir bilgim yok. Sen hakkında şiir yazacak kadar tanıdığına göre mutlaka değerli bir insandı.
Sen bana hep “Adam yazıyor.” Dersin ya. C. Sıtkı TARANCI’ nın dediği gibi: “Kim bilir nerede nasıl kaç yaşında” bir gün ölüm bana da gelecek. Sen benim için de bir şiir ya da yazı yazarsın. Yazacaklarının başlığını veriyorum ADAM YAZAR-DI.
Ölüm haberleri beni hep hüzünlendirmiştir. Cemal SÜRAYA’ nın Dediği gibi “Her ölüm erken ölümdür.”
Mehmet Ali IŞIK şairimize Allahtan rahmet diliyorum. Toprağı bol, mekânı cennet olsun.
Hepimizin başı sağolsun abim. Defterden tanışıyorduk biz de. Çok üzüldüm şimdi... Allah gani gani rahmet eylesin. Duyarlılığın adına teşekkür ederim. Saygılarımla...
Bir eşi daha olmayan değerli bir şairdi, ne kadar üzüldüğümü anlatamam. Şiir eklemese bile her gün şiirlere nezaketle yorum yazmayı ihmal etmezdi, örnek alınacak bir insandı. Maalesef hayat çok kısa hiç beklemediğin anda bitiveriyor. Uzun süredir yoktu ben de merak ediyordum en son Temmuz ayında şiir paylaşmıştı, bir şiirine yapılan yorumdan öğrendim ve hem şiir hem de yazı paylaştım. Vefatını öğrenmekten büyük üzüntü duyduğum değerli şair dostumuz MEHMET ALİ IŞIK üstadımızın Cenab-ı Hak’tan rahmet diliyorum, mekânı cennet olsun. Ailesi, şair dostları ve tüm sevenlerine sabırlar diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Işıklar içinde uyu demiyiceğim inancım gereği Allah rahmet eylesin Ustama...