Kimdir necidir bilinir lakin yüzüne denmez Bazı şeye göz yumulur bilerek mundar yenmez Ne oldum dememek lazım ne olacak kim bilmiş Yumurtadan çıkan civciv kabuğunu beğenmez
Her şeyin bir zamanı var çubuk yaşken eğilir İyilik yap denize at elbette bilen bilir Katranı kaynatsan bile şeker olmaz diyorlar Küheylanın asaleti yedi ceddinden gelir
Suat Zobu
DOSTLARDAN / Teşekkürlerimle
Kimi var*ı yok ederken, kimi yoktan var eder Bilinmez ki kim zararda, kim ne kadar kâr eder Esas olan iman ile bağlılıktır aslına Mizanı bozuk olanlar aslını inkâr eder ..... AYDINK
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Oldum Deme! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Oldum Deme! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikasın abim. Ciltlere bedel iki dörtlük. Altına bir dörtlük daha eklemek için yüreğim çırpınıyor ama, yine dumura uğramış vaziyette dimağım. O modu yakalayamıyorum bir türlü.
Yüreğine, emeğine, kalemine sağlık. 🙏🙏 En derin saygılar kardeşinden...
Deyişler manzumesi dizeler. Gerçek anlamda,yaşamda hepsinin yeri ve zamanı var Tebrikler değerli şairim,güzeldi şiir. Kutlarım,saygıyla esenlik dilerim.
Kimi var*ı yok ederken, kimi yoktan var eder Bilinmez ki kim zararda, kim ne kadar kâr eder Esas olan iman ile bağlılıktır aslına Mizanı bozuk olanlar aslını inkâr eder
Demeden duramadım üstad, hoş görünüze sığınarak. Çünkü dizeler çok derinlikli ve aynı zamanda da provake edici. Yüreğinize sağlık Selam ve saygılar gönderiyorum
AYDINK tarafından 11/13/2023 5:09:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Başlığı ve içeriği ile anlam dolu, ustalıkla ve harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve duyarlı yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Yaprak dalına tutunamayıp düşüyorsa bu ağacın suçu değil Dalından kopan yaprak rüzgarın yönünde savrulmaya mahkumdur. Yapacak bişey yoktur dersini alana kadar bu devam eder. Sevdim bu şiiri ve aldım haberin ola Var ol gandaşım bize atın Dorusu gerek. Esenlikler dilerim sana ve hanene var ol TÜRK.
Değerli üstadım yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi. Nice şiirler de buluşmak umuduyla selam ve saygılarımla hayırlı geceler.