(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
istatistik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
istatistik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlığın kurtulabilmesi adına "harp sanatı" sloganı olmalıydı bizim icin,"topumuz tüfek olsak" kurtulsaydı insanlık... Tebrik eder, kaleminize ayrıca teşekkür ederim. çok etkiliydi özellikle son cümleniz..
Kıyamete zorlamak kimsenin haddi olamaz, haşa Rabbin işine karışmak hele.. Ama bilmediğimiz kadar seçenek var kader dairesinde.Seçilen yolun da, muhakkak sonucu yine Rabbin bilgisindedir. Bize dusen, kendi imtihanımızı bu yolda da olsa nasıl vereceğimizdir degil mi? Cunku bu,aynı zamanda bütün insanlığı etkileyecek birseydir dolaylı olarak. Sadece kendimizi gibi görünse de..
Öncesi var, şuan var, sonrası var. Nasıl ki tamamına direkt olarak hükmedemiyoruz ve dahi bilemiyoruz da bircok seyi hepimiz. Kendi gücümüz nispetince elimizden gelecek kadar "topumuz tüfek" olabiliriz. Dünya döndükçe umut tükenmemek zorundadır... Tekrar tebrik ederim, saglicakla kalınız.
herifler kıyamete zorluyor dünyayı düşünsenize zaten kopacak diye sabırsızlanıp tanrının işine karışmak hadi yapacaksın zaten bir an önce yap da bitsin bu çile ' dercesine
kurtulamaz insanlık.."
İnsanlığın kurtulabilmesi adına "harp sanatı" sloganı olmalıydı bizim icin,"topumuz tüfek olsak" kurtulsaydı insanlık...
Tebrik eder, kaleminize ayrıca teşekkür ederim. çok etkiliydi özellikle son cümleniz..