(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hırsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hırsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
genelde kopya çekenler sıra altına eğilir sağında solunda ya da üzerinde sakladığı yerden çıkarmaya çalışır
cinim ya bunların hiç birini yapmadım ki dikkat çekmeyeyim
sağ avucuma kopya kağıdı almıştım sınavdan önce altı üstü avucumu hareket ettirmeksizin açıp baksam yetiyor kopyaya ama ben ne yaptım hocanın gözünün içine içine bakıp bakıyor mu diye zırt pırt emin olduktan sonra açacaktım
tabi hocayla çokça göz göze gelince çaktı olayı
yerinden kalkıp eliyle koymuş gibi avucumu açtı
...
valla diğer haylazlıklara hiç girmiyorum çünkü uzar da uzar
ama güzeldi çocukluğumuz şimdikiler gibi mal mal çöreklenip kalmamışız akıllı illetler başında
Kleptomani bundan dolayı oluyor. Gerçekten de o bahsettiğin duygu inanılmaz bir duygu. Bu duyguyu ben orta okuldayken ilk kopya çektiğim zamanlarda çok hissetmişimdir. Çok iyi bildiğim derslerde bile o hazı tatmak için kopya çekmişimdir. Bir seferinde İnkılap Tarihi dersinde yakalanmıştım ve hâlâ kulaklarım sızlar. :)) Bir de orta sonda iken sevdiğim bir kız vardı, evlerinin kapısının önünde yanaklarından öptüğüm kız... Babası görecek diye nerdeyse ölüyordum :) Aslında herkesin böyle benzer hikayesi vardır. Bizim çocukluğumuzda temiz aile çocukları olmayı beceremedik sanırım. :))) Çok küçükken hepimiz yapmışızdır böyle haylazlıklar. Hele hele mahalledeki bahçelerde erik ağacından çaldığımız eriklere ne demeli. Ya yan komşumuz Yıldırım abinin bisikletini ç/alıp :)) akşama kadar turlayıp yine geri getirmek. Dayımın bilyeleri ya. Kuruyemişçi şişko Mustafa'nın dükkanından aşırdığımız fazladan leblebiler. Hey be çocukluk heyyy... Harikasın fransız, çocukluğumuza dönüp eski günleri anımsamış olduk...