(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAZZE AÇ GAZZE SUSUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAZZE AÇ GAZZE SUSUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun yine anlam dolu bir şiir okudum kaleminizden Allah’ın kahrı gazabına uğrasınlar inşallah nice şiirlere Sonsuz saygılarımla
Hayrullah tarafından 11/4/2023 9:37:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kafirler seni tutuklamak, öldürmek veya sürgün etmek için plan yapıyorlardı. Onlar plan yaparlarken, Allah da plan yapıyordu. Allah, plan yapanların en hayırlısıdır. (Enfal suresi 30. ayet)
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, Allah yardımcıları olsun inşallah. Hastaneyi, camiyi, sığınma kampını bile vuracak kadar acımasız, gözü dönmüş, suçsuz günahsız sivillerin, kadın ve çocukların canlarının yanmasına sebep olanları Cenab-ı Hak Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🤲 İsrail buna benzer tarihte azgınlaştığı için helak edilmiş bu da ikincisi inşallah tez zamanda yıkılır gider, Allah'ın izniyle yakındır inşallah 🤲 Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olunuz.