Dünümde, bu günümde, yarınım da Beni terketmeyen yegane dost Sol yanım kanar, her varoluşunda da Gene mi..? demeden, Yüreğime her an çağlar durursun! Sesimi duymanlara inat edercesine, Göz yaşımı, sabahlara kadar siler, Yaralarımı bir kere of demeden Karanlığın da hergün sarıp sarmalar Yeni güne, umuda yolculuk yaptırırsın! Yalnızlığıma, duygularıma yoldaş olur, Kah güldürür, kah ağlatırsın! Ne zaman başım da kara dumanlar tütse, Ne zaman mutluluk sarhoşu olsam... Her anım da, her duygum da Bana yarenlik eder, hülyalara daldırırsın! Biliyor musun? Hiç bir karanlık senin karanlığın kadar Alımlı, cazibeli... olmadı! Hiç bir sessizlik, senin sessizliğin kadar, Liman, sığınak... olmadı! Koynuna başımı koyduğumda, Hastalıklı ruhum, şifaya, Hırçın yüreğim, dinginliğe, Kırılgan gönlüm, huzura... kavuşur! Ruhum, yüreğim, gönlüm! Anılar da kalan, Siyah beyaz fotoğraflar da gezer gibi, Her defasında eşsiz bir yolculuğa çıkar, Karanlığın da arınır, paklanır, Yeni, aydınlık günlere "Merhaba" der... Kimselere diyip, paylaşamadığım Dertlerimin, mutluluklarımın, Yalnız kalbimin, uykusuz gözlerimin... Sırdaşı, yoldaşı olup "Her karanlığın, bir aydınlığı var" sözünü, Kulağıma bıkıp usanmadan fısıldarsın, Karanlıkların efendisi geceler! Bak, sabah oldu! Bir elvada vakti yine geldi çattı! Tıpkı ruhum, yüreğim, gönlüm gibi Zifiri karanlığın, aydınlığa kavuştu! Misafirperliğin için teşekkürler Hoşçakal geceler hoşçakal!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞÇAKAL GECELER HOŞÇAKAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞÇAKAL GECELER HOŞÇAKAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geceler ki nice sırlar saklar karanlığında. Bundandır belki de en iyi sırdaş ve dost oluşları. Hiç bırakmazlar insanı. Sessizliğini bile dinlemek iyi gelir insana aslında. Şiirlerinizi yine okuyabilmek güzel sevgili Pınar. Eski dostları görmek iyi geliyor insana. Çok güzel bir şiirdi.
Şiirlerinizi yine okuyabilmek güzel sevgili Pınar. Eski dostları görmek iyi geliyor insana.
Çok güzel bir şiirdi.
Selam ve sevgiyle