(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
alabora şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
alabora şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haha gün içinde hakkaten bi deliyle muhattap olmuştum evin birine sinsice girip mutfaktaki kadının arkasına geçmiş dikiliyormuş sap gibi kadın birden arkasına dönünce deliyle yüz yüze deli, kadına merhaba demiş hepsi bu ama canlandırınca korku filmi gibiydi :)
Tila kadına üzülür etrafındaki herkes donmak üzeredir.Etrafında hızlıca dönerek suyu ısıtır. Okyanus suyu sıcacık olmuştur.Tila tekrar kadına bakar bakar bekler.
Tila "Neden hâlâ bekliyorsun suya dalıp sevgilini kurtar" Rachel "ıııı mmmm III hımmm"
Tila " Sen onu gerçekten sevseydin onun tek başına sularda kaybolmasına izin vermezdin"
Rachel susmuştur
Tila bu sefer okyanus sularından yükselip ay'a yükselir. Ay'dan izin alarak ayaklarından birini ödüç ister. İzin veren ay ayağını iyice aşağı sarkıtır iyice iyice Rachelin başının üstünde durur. Tila suya girer. Etrafında hızlıca dönerek suyu eksi 36 dereceye döndürür. Ve kadına bakar
Tila " Sevdiğini tek başına ölüme yollayan onu sevmemiştir. Bu yüzden ölmeyi hak eden bu kadındır" der ve kadının uzun sarı saçlarından tutarak ay'ın ayağına saçından bağlar. Ay ayağını çektikçe kadın çırpınır. En son gökyüzünden kaybolacağı anda boynu kırılır ve ölür.
Tila herkese kocaman bir uyarı bırakmıştır. Sevdaların aşkların kutsallığını kirletilmemisine dair.
John bu gördükleri karşısında üzülmüştür Rachelin ölümünden çok onu kendisiyle ölmeye gelmeyişi onu kahretmiştir
Tîla onu sağ salim kurtarıp toprak parçasına bırakıp gider.
Senin can kurtaranın olucam ((: Bana ne diğer sarıdan 💁♀🙋🏼♀
🚢 Titanik batarken sahnede gibi o zaman Adam okyanusun derin sularında kayboluyordu
Sahneyi değiştiriyorum ((:
Dış Mekan Gece Kuzey İngiltere Açık Suları Hava eksi 36 derece
John ve Rachel batan gemiden düşerler okyanusun buz gibi sularına ((: john kadını gemi parçasına çıkmasını sağlar elleri birbirine gözleri gözlerine... Gittikçe soğuyan hava okyanusun suyunu iyice buz kestirmiştir. O arada uzaktan yüzerek gelen Tila adamın kendisini feda edeceğini anlar. Yüzme hızını iyice artırarak okyanusun altına dalar.
Sahne 2 Okyanus Suları İçi Gece
Tila adamın dibe doğru düştüğünü görür.,Gözündeki bekçi balinalara emir verir. Çıkıp adamı bana getirin. Balinalar adama yöneldiklerinde Tila suyun üstüne doğru yüzer. Başını çıkardığında Kadınla yüz yüze gelir. ...... ...... ..... ...