(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiğ_dem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiğ_dem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amma velakin, çiğ ve dem gibi bilinmemesi imkansız kelimelerin karşılığını bile yazdırmak zorunda bırakıyorlar değil mi? Gerçekten anlamıyorlar mı, Anlıyorlar da, "mamış gibi mi" yapıyorlar :))
Bu ayrılık Çiğ düştü üzerine Demli düşlerimin... *********************** EPEYCE YORMUŞUN YORUMCULARI ZATEN BEN ANADAN DOĞMA YORGUN NE YAZAYIM ŞİMDİ GÜZEL DÜŞLERİN VARDI GELDİ BİR AYRILIK CİĞ GİBİ DÜTÜ ÜZERİNE PERİŞAN ETTİ O MASUM DÜŞLERİ ÜŞÜTTÜ YANİ NEYSE BU GECE KADİR ISITIRSIN YÜREĞİNİ NUR VE FEYİZLE OLMAZ MI GECEN MÜBAREK OLSUN
Ey bu fakirin bir Şiirine "anlamsız" demeye getiren dostum, ne demeli şimdi senin bu haline! Ben derim ki, çiğ ve dem, her dem tamamlar birbirini, hem hariçten hem dahilden. Demin üstüne dem, ağır olur. Demin altına çiğ, karışır. Demin üstüne çiğ... İşte budur dengeyi ve hayatı koruyan. Güzeldi... Selamla.
Demli düşlerin üzerine çiğ düşüşü ve soluşu Çiğdem'in. Daha nasıl anlıtabilirdi ki? Kısacık, üç dizeye sığdırılmış koca bir hikaye. Malesef bazı sevdalar çiğ oluyor ve demi kalıyor sevdalıya. Harika yazmışsın Enis, alkışlı-yorum. Sevgimle...
anlamanın duygusuna
beklemek üzmez seni
biliyorum
gidenedir terk edenedir
yüreğindeki ses
yüreğine sağlık abim