(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haydi yoldaşlar haydi kötürüm aşklar bu sabah güzel bir çocuk ağlar müjganlarından yıldızlar sarkar
haydi kadınlar her zaman gün yüzüne yaramaz/çarşı,pazar yudumlarımızı derinden çekelim biz hayata geciktik hayat ise bize gecikmiş bir mezar! çokkk güzelllll bir şiirrrrr:=)
Haydi yoldaşlar haydi kötürüm aşklar bu sabah güzel bir çocuk ağlar müjganlarından yıldızlar sarkar
haydi kadınlar her zaman gün yüzüne yaramaz/çarşı,pazar yudumlarımızı derinden çekelim biz hayata geciktik hayat ise bize gecikmiş bir mezar! *************************************************************** SEÇKİYİ HAK EDEN ŞİİRİNİZ MUHTEŞEM OLMUŞ DEĞERLİ DOST KUTLARIM, KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILAR ÜSTAD...
Haydi yoldaşlar haydi kötürüm aşklar bu sabah güzel bir çocuk ağlar müjganlarından yıldızlar sarkar
haydi kadınlar her zaman gün yüzüne yaramaz/çarşı,pazar yudumlarımızı derinden çekelim biz hayata geciktik hayat ise bize gecikmiş bir mezar ........................................ ŞAİR BİZİ GÜNEŞE ÇIKARMIŞ KUYTU KÖŞELERDEN
yudumlarımızı derinden çekelim biz hayata geciktik hayat ise bize gecikmiş bir mezar! ---------------------------------- -gerçekten hayat bize gecikmiş bir mezar! bu anlamı içeren bir karikatürüm var ellerinize sağlık.kutlarım...
Kısa, ama roman kadar uzun, insanlık yazgısı kadar eski, kadının onurlu duruşu kadar derin...! Nefis bir trajedyaydı, şimdi mitolojik gezineceğim, Zeus yukarıdan göz kırparken!!! Tümden Emeğine sağlık can Dost. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Ani baskına çıkmış
bir leylim bahar
Haydi yoldaşlar
haydi kötürüm aşklar
bu sabah
güzel bir çocuk ağlar
müjganlarından yıldızlar sarkar
haydi kadınlar
her zaman gün yüzüne
yaramaz/çarşı,pazar
yudumlarımızı derinden çekelim
biz hayata geciktik
hayat ise
bize gecikmiş bir mezar!
çokkk güzelllll bir şiirrrrr:=)