(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gölgemle Düello şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gölgemle Düello şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba güzel insan Merhaba can yoldaşım hocam nalıda özlemişim şiir'lerini 'yorum' lamayı sayfana yorum bırakamasam da her zaman okurum şiirlerini bilesin müthiş keyif aldım okurken öpüyorum o ışık ışık gözlerinden..Sevgiyle...
dünyadaki her varlığı yok oluncaya kadar takip eden tek şey gölgesidir. gölgesini daima arkasına alan aydın ve usta kalem sevgil iMüjdat ERASLAN çok anlamlı güzel bir şiirdi mısralara döktüğünüz. elleriniz ve kaleminiz hiç durmadan yazsın...çok farklı anlamlı ışığınızı yansıtıyor...
Güneşe tutsak Solo Yüz yüzeler ol düello, Ben dönersem güneşe Son O/Solo! Yok düello!
Yüzü aydınlığa dönük insanın karanlıklar hep arkasında kalır ve senin de dediğin gibi yönünü iyi tespit etmesi gerekir insanın güneşe doğru ki karşılıklı yapılan düellolar olmasın ...
Çok güzel ve anlamlıydı Müjdat, yorumumu kısa yazmak zorunda kalıyorum çünkü burda( İsveç ) yapılan Avrupa Sosyal Forum'dan dolayı çünkü onla meşgulüm şu sıralar , kutluyorum arkadaşımı , sevgilerimle dost ....
Guldane Dal tarafından 9/19/2008 11:32:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güneşe tutsak Solo Yüz yüzeler ol düello, Ben dönersem güneşe Son O/Solo! Yok düello!
Koro(Yüksek sesle…) -Yön meselesi…
(Işık söndü… Gölgem gitti… Oyun bitti…) Perde!
Müjdat Eraslan.
sanki bu geçek hayat oyunu yüreğimin duygu sahnesinde oynandı....izlerken yüreğimden bir şeyler koptu...sevgi ve düşünce ufkum genişlredi...çok güzeldi..anlamlıydı...istifade ettim efendim...sağolun...teşekkürler...sevgi ve saygımla...
Şiirin kaynağı tiyatro kültürüyse,çok yönlü okuma dikkatini göstermeli sanırım... Sayın Eraslan kalburüstü çalışmalarıyla,bu özene davet ediyor okuyucuyu... Saygımla...
Değerli hocam, yine o derin yaşam felsefenizden inciler dökmüşsünüz dünyamıza. Sizi tanıdığım için şanslıyım, çünkü burada anlattıklarınız gibi açılan forumlarda bize de yorumlar yaptırıyorsunuz, baştan zorlanıyordum şimdi alıştım... şiir yazmaya başladım, gölgem arkamda sevgili hocam, önümde olunca ben onu kontrol ediyorum, en azından çalışıyorum. emeğinize sonsuz saygılar hocam.
ne diyeyim hocam yazmak,ders vermek size yakışıyor.. her olayı her temayı işlerken öyle rahat,öyle ustaca kullaniyorsunuz ki her kelimeyi her betimlemeyi.cümeleler mecburen secdeye duruyor.. paylaşım ve emek için çok tşk.ederim ustam. sevgimle..
Güneşle oynanan oyundan çok insanın kendinle oynaması gibi şiir. Gölge suskundur, itaatkârdır, güneşe tabiidir. İnsanın bilinçaltını da simgeler. Düellonuzda yaşamadaki iki seni almış ha bire kılıç sallamışsınız, ama gölgeniz sönmüş. Daha nesnel bir hale getirirsek, bilinçaltınız tetiklenmiş ama bilinçiniz bunu çabuk kavrayıp ona gem vurmuş yine. Yani gerçek yaşama dönüvermişsiniz. Güneşe dönerseniz yok olur gölge ve asıl gerçekler o zaman önünüze seriliverir ve gözleriniz kamaşır. Ya gölgenin güneşinizi kullanmasına izin verirsiniz ya da güneşe dönen siz olup gücüne güç kadarsınız.
Gölgemi ben seçerim Ödünç güneş isterim Şavkına ense dönerim Çıkar durur O/Solo
güzel düello,harika sahne betimlemeleri.. ve güzel mesajlarla dolu,tarzınızın en belirgin olduğu bir şiir okurken kendimi hamlet'in düello sahnesinde hissettim şiirinle şiiri sevdim hocam dostça selamlarımla
Kayıp O, ya nerede Solo
Kılıç elimde güneş önümde
Yürümüyor düello
Güneşe tutsak Solo
Yüz yüzeler ol düello,
Ben dönersem güneşe
Son O/Solo! Yok düello!
Koro(Yüksek sesle…) -Yön meselesi…
(Işık söndü… Gölgem gitti… Oyun bitti…)
Perde!
.....................
GÜNEŞE GÖZ KIRPIP
YAŞAMI SOFRASINA OTURTAN ŞAİRE
SELAM OLSUN BAŞARILAR YÜREGİNE