(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACİL- Reenkarnasyon şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACİL- Reenkarnasyon şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
reenkarnasyon olayları 90lı yılların başlarında Sadettin Teksoy ve programları aracılığıyla ortaya atılıp Tv de sunulan bir konuydu sayın şair. Ülkede bazı topluluklar anlatılan veya dünyaya yine doğup aynı şeyleri hatırlayarak geldiğini iddia eden kimseler, reenkarnasyonu dile getirrebiliyorlar. Dejavu. En fazla Hatay'da iddia olarak ortaya çıkan, öteki yaşantıdan aynı olayları, aynı yaşayışı hatırlayarak önceki ebeveynlerini hatırlama biçiminde öngörüler oluşturmaktadır reenkarnasyon.
anladım. bazı rüyalar, reenkarnasyon dışında işaret verebilir, katılıyorum. Bir gün bende rüyalar görüyordum. Rüyamda caddenin dibinde yeni açılan özel hastanenin önünde kazalar ve ölümler oluyordu. Bu rüyayı gördükten 2 hafta sonra rüyam da gördüğüm gibi oldu. Sonra tedbirler alındı. Neyse hanım efendi. Kendinize iyi bakın. Dualar okuyun. Saygı selamlar ve muhabbetle.
sanırım dedenz, sonra babanız oluyor reenkarnasyon olarak..? Bende dünyaya başı ikiye ayrılmış gibi gelmişim der büyüklerim. Önceki zamanlardan savaş gibi konuları ele aldılar benim için. Şöyle bir şeyde var hanım efendi, sizin için: sizin ki dejavuya yakın... 6. hisleriniz şu zamanlarda veya anlattığınız olayın zamanlarında çok kuvvetliydi. 5.boyutta sizin içinizde kuvvetli olmalı. İnanın ki reenkarnasyon olayları yaşayan kimseler veya yakınlar olsun, bir müddet sonra unutuluyor veya normal sıradan bir hayata adapte olunuyor. Antakya da 2000li yıllarda Barış Manço nun yeniden doğduğu iddia edilmişti. Barış Manço ölmeden önce Önemli kağıtlarını ve özel eşyalarını bir yerlere saklamı idi. Kamera karşısına geçen, kendini Barış Manço olduğunu iddia eden çocukta, Barış Manço olduğunu kanıtlamak için İstanbul a getirtildi. Daha önceki Barış Manço nun sakladığı özel kağıt ve eşyaları, çocuk hatırladığını ifade ederek o eşyaları buluyordu. Birde soracak olursanız, Reenkarnasyon geçirmiş olan bir beden, önceki hayatını unutmalıdır.
Dedemin bir savaşta çıkmaz bir sokakta şehit düşmesi ve aynı sokakta doğması...
Ve ben şu aralar bir olayı çözemiyorum. Tek katlı beyaz bir evde bahçesinde mor çiçekleri olan, bir yerde yaşıyormuşum ve babama benimle evlenmek isteyen birini anlatıyorum. Heyecanla. Babam da "bizim zenginliğe ihtiyacımız yok, hep parasından bahsettin dikkatimi çekti, biz gayet iyiyiz zaten. seni bu şekilde elde etmesine izin verme ben de sırf bu yüzden vermem seni" diyordu.
Babam esmer.
Nedense böyle bir kesit hatırlıyorum. Ama bu hayatımda olmadığından eminim bu olayın. Çünkü ben babamla hiç yaşamadım.
reenkarnasyon olayları 90lı yılların başlarında Sadettin Teksoy ve programları aracılığıyla ortaya atılıp Tv de sunulan bir konuydu sayın şair. Ülkede bazı topluluklar anlatılan veya dünyaya yine doğup aynı şeyleri hatırlayarak geldiğini iddia eden kimseler, reenkarnasyonu dile getirrebiliyorlar. Dejavu. En fazla Hatay'da iddia olarak ortaya çıkan, öteki yaşantıdan aynı olayları, aynı yaşayışı hatırlayarak önceki ebeveynlerini hatırlama biçiminde öngörüler oluşturmaktadır reenkarnasyon.