Sana hiç söylemedim ama, Düşlerden çalıyordum seni. Yüreğinin adımlarıydı kelimelerim Ayak izlerini öpüyordum yazdıkça Kaleme dokundukça nefes alıyordun Kendini öldürdün, Kalemimi kırdın da gittin...
Şiirlerimi sayfalardan söktün de gittin!
Kirpiklerimde birikiyordu notalar, Gözlerim üflüyordu aşkın surunu yüzüne Hangi hayal kırıklığı parçaladı Pamuklara sardığım kalbini? Nasıl bunca yabancılaştın kendine? Şarkılardı, söyleyemediklerimi sana fısıldayan Beni susturdun, Şarkıları notalarından söktün de gittin...
Adını gitarımdan sildin de gittin!
O sahil eski sahil değil artık, Seni söyledim, Dinlemedi... Kaldırımlara yasladım yüzyıllık kederimi Ahmaklığıma kaldırdım kadehleri ilk defa bir öğle vakti Kuşlar biliyordu, Sen bilmiyordun... Gemiler dönüyordu, Sen dönmüyordun... Eller biliyordu Sen kıymet bilmiyordun... Beni son kere şaşırttın Kendini hiçliğe astın da gittin...
Sana hiç söylemedim ama Dualarımda büyütüyordum seni Her gün azar azar bozuk para gibi harcadığın ‘Biz’e nazaran, ‘Sen’i koruyordum kendimce Yaşadığın, yaşattığım herşeye ihanet ettin Son kurşunu anılara, Sözlerini boşluğa Sıktın da gittin...
Şiirlerim topladı bohçasını Kağıdı çıplak bıraktın da gittin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanına Yanımda Yer Yok ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanına Yanımda Yer Yok ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben iftardan önce bu şiiri yorumlarsam derler ki işkenceye maruz kalmış))) yorumlamasam da olmaz sevgili kardeşimiz der ki bana ne ya herkes kendine tutuyot tutamayan tutmasın haklı valla...
sonra baktım ki ben işi bayağı geliştirmişimde iyi bir demagoji ustası olmuşum gibi... bunca satır yazıda bir meramımızı anlatamadım..))) sevgilerimi ve selamlarımı bıraktım sayfana... adam gibi yorumlar başka zamanlar kalsın olur mu... sevgiler saygılar...
Kurgusu ve anlatımıyla buram buram emek kokan bir şiirdi.İşte şiir budur dedirtti bana.Alkışlarım yazan şaire ve yazdıran yüreğe.Selam ve saygı- larımla...
Sana hiç söylemedim ama Dualarımda büyütüyordum seni Her gün azar azar bozuk para gibi harcadığın ‘Biz’e nazaran, ‘Sen’i koruyordum kendimce Yaşadığın, yaşattığım herşeye ihanet ettin Son kurşunu anılara, Sözlerini boşluğa Sıktın da gittin...
__________________--
tek kelimeyle mükemmeldi...........yüreğinize sağlık............kuvvet bulsun kalem.........
Sözlerini boşluğa
Sıktın da gittin..
Çok güzel ve etkileyciydi dizeler.
Kağıtların boş kalmaması, kalemin elinden düşmemesi dileğiyle
Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.