Nefrete dönüşmeyen pusarık sevgisiyle Bir devri sınamakta gözlerden kaçan lâle; Karanfil bakışlarla görmek korkunç bir çile, Defne-dal taç örgüde kan tutmuş ikilemi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANFİLİM DUVARDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANFİLİM DUVARDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NEYSE DİĞER ŞİİRLERİNİZ BANA GÖRE DAHA GÜZEL ANCAK BAŞKA Bİ ARKADAŞA BU ŞİİRİ OKUYUNCA ŞİİRDE ÇOK KAPALILIK İÇEREN KELİMELER OLDUĞUNDAN OKUYUCULARINIZ FAZLA ŞİİRDE ANA TEMAYI ANLAYAMAMIŞTIR ANCAK GENE KENDİNİZİ YORUP UĞRAŞTIĞINIZ İÇİN KUTLARIM
Ustalık kokan bir şiir önünde saygım ile eğilip okudum.ve çiçeklerin dili olsa denir ya da vardır.oysa çiçekleri biz dillendiririz,bu şiirde olduğu gibi.Saygılar .
İlginç bir kafiye dizgisi. Bugün bu şiiri okuduğumda bu ilginçlik ve ''pusarık'' deyimi dikkatimi çekmişti. Şair belli ki usta. Biz anlamakta yaya kaldık bu hususta. İyi ki kurdele almış, bir kez daha okuma imkanı buldum. Saygılarımla.
Bazen kısa ve öz anlatımla anlatılmak istenen anlatılır bazen bile bile yarıda kesilir mısralar, bazen ise hep bir yarım kalmışlık duygusu vardır bu şiirde hangisi var? biraz yarım bırakılmışlık yada tadında kalsın hissi...tadı devam etmeliydi aslında şiir şiir işlenmeliydi sözcükler...ben bilmem şair bilir doğrusunu sofraya ne konmuşsa sessizce yenir ve eline sağlık denir...güzeldi ile başlayan bir tebrik olsun benimkisi lakin olması gerektiği yerde duruyor şiir.
Sevgili Şiir Dostu, sizde yarım kalmış bir şiir intibası uyandırmış olsa da bu şiir başlangıçta iki kıta olarak doğmuştu ve öyle kalmaya tam yirmibeş yıl direndi. Daha doğrusu çeyrek asırda kemâle erdi. Şiirde devamlılık noktasında pek cimri sayıldığım söylenemez. Sayfamda "Kartopu" gibi 150 dizeyi aşkın şiirler de vardır. Doğuşu itibariyle bütün olarak 750 dizelik şiirlerim de oldu, parçalayıp dizi şiirler yapmak zorunda kaldım. Ama bu şiir daha fazlasını benden istemedi ya da içimden gelmedi. Yorumunuza teşekkür eder saygılar sunarım.
Nefrete dönüşmeyen pusarık sevgisiyle Bir devri sınamakta gözlerden kaçan lâle; Karanfil bakışlarla görmek korkunç bir çile, Defne-dal taç örgüde kan tutmuş ikilemi...
tebrikler üstad. Harika dizelerdi. Hayranlıkla okudum. Selam ve sevgileimle...