(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NUTKUM DURDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NUTKUM DURDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günün şiirini ve sizi tebrik ederim. Beğeniyle okudum. Şiirin 5. kıtasındaki " Haç dediler nutkum durdu " mısrası ile 6. kıtadaki " Suç dediler nutkum durdu " mısraları yer değiştirilirse daha mı güzel olur? diye düşünüyorum. Yani ; Dialoglar kuralım gel / Biraz taviz verelim gel / Zihinlere örelim gel /Suç dediler nutkum durdu.
Dinler yok din tekdir dedik / Yalnız islam haktır dedik / Başka felah yoktur dedik / Haç dediler nutkum durdu. Şeklinde.
Naçizane bir önerimdir. Elbette karar verecek olan sizsiniz. Yürekten tebrik ederim. Selamlar.
Mana bozulmuyor evet. Lakin şiiri yazarken yaşanmış hadiseleri anlatmaya çalıştık. Bir ara Cuma hutbelerinde Avrupa Birliği isteği üzerine "İnnet dini indallahil İslâm" okunmaması istenmiş diyanet de bu Ayeti kerimeyi senelerce okutmamıştı. Dinler arası diyalog safsatasını uugulayan ve isteyenlerin asıl maksadı üçüncü bin yılda asya kıtasını hırıstiyan yapmak idi. Bu iki kıtada bu gerçekleri anlatmaya çalıştık
Şeriat :(ad) Kuran’ın ayetlerine, Hazreti Muhammet’in sözlerine ve yaptıklarına, bunlardan çıkarılmış yorumlara dayanan, insanın yaşamını, toplumsal yaşamı düzenleyici, Tanrısal olduğu için hiçbir zaman değişmeyecek olan dinsel kurallar bütünü, İslam hukuku.
1982 Anayasasına göre Madde:2 Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin niteliğini şöyle tanımlar; demokratik, laik, sosyal bir hukuk devletidir der. Devletin bu niteliklerinin değiştirilmesi, dahi teklif edilemez.
Şiiri anlamanızı tavsiye ederim dostum. Toplumsal bir çürümüşlükten ve gayr-ı müslimlere yaranmak adına dinde verilen tavizlerden , kendisine din adamı deyip de gayr-ı ahlâkî işler içerisine giren sözde din âlimlerinden dert yakınıyoruz. Yorum çok alakasız olmuş veseelam
Ahir zamandayız. Bıçak sırtındayız. Tüm değerler hallaç pamuğu gibi atılıyor . Sabahın erken saatlerinde kız oğlan sitede uygunsuzluk sergiliyorlar. Olay büyüyor. Polis geliyor. Sonuçta baba ve anne rızası ile burdalar diyor.
Allah Rasulü bunları demiştir. Haber vermiştir. Şeytanın aramıza soktuğu öldürücü zehri göremiyoruz. Allah muhafaza etsin. Uyanalım. Uyaralım. Çok saygımla Şairim.
Hazreti Allah Hakkı Hak olarak gösterip Hakka tabi olup mucibince amel edebilmeyi, Batılı batıl olarak gösterip batıldan da sakınabilmeyi nasip etsin inşAllah
Adam balıkçıya gitmiş balığı kuyruk tarafından koklamaya başlamış . Balıkçı adama "abi napıyorsun sen" demiş. Adambda "balık kokmuş mu diye kontrol ediyorum" cevabını vermiş. Balıkçı "abi hiç mi duymadın balık baştan kokar" diye bir söz var. Adam "duydum duydum da acaba koku kuyruğuna kadar gelmiş mi diye kontrol ediyorum" demiş. Millet olarak maalesef koku kuyruğa kadar sirayet etmiş durumda. Bir memlekette üç sınıf bozulursa memleket tamamen bozulur.
1. Din adamları. Hakkı Hakikati konuşmak yerine, güce tapan cüce adamlara dönmüşler. Bir faniden korktuklarının yarısı kadar Hazreti Allah'tan korkmuyorlar.
2. İdareciler. Etkili ve yetkili makamlarda olan insanların hangisi hakkında yolsuzluk, hırsızlık, rüşvet iddiaları yok
3. Kadılar. Mahkemeler. Güçlüye karşı ayrı, zayıfa karşı ayrı, zengine ayrı fakire ayrı kararların verildiği adaletin ise cenaze namazının kılındığı bir dönemdeyiz maalesef.