(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla buradalar ve çok ta mutlular... birinde 16 gemicik hiç boş gitmiyor yük götürüyor paha da çok ağır haplar getiriyor... öbürünün gemileri de aynı, biz kendi halimize yanalım. paçaları sıkıştı mı pkk ya bir iha bir siha şehitler yığınla aha...umurlarında bile değil, ülkenin yarısından fazlasını yediler birinin hatırlatması gerek menkul, gayri menkul mobil, nakit gidecekleri yerde geçmiyor maalesef. cehenneme odun taşıyorlar... anlamlı, duyarlı müstesna bir şiirdi. tebrikler ve saygılarımla...
Elime kalemi alıyorum yazmak için.O kadar çok yazacak şey var ki..boğazım düğümleniyor ve sinirden kalem elimden düşüyor.Ağlamaya doyduk artık icraat lazım bize.Oda bunların yapabileceği şeyler değil.Yüreğimden geçenleri muhteşem bir şekilde şiire nakşettiğinizi görünce kayıtsız kalamadım.Günümün şiiridir.Dilerim tüm günlere ışık tutar.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
birinde 16 gemicik hiç boş gitmiyor
yük götürüyor paha da çok
ağır haplar getiriyor...
öbürünün gemileri de aynı,
biz kendi halimize yanalım. paçaları
sıkıştı mı pkk ya bir iha bir siha
şehitler yığınla aha...umurlarında bile
değil, ülkenin yarısından fazlasını yediler
birinin hatırlatması gerek menkul, gayri menkul
mobil, nakit gidecekleri yerde geçmiyor maalesef.
cehenneme odun taşıyorlar...
anlamlı, duyarlı müstesna bir şiirdi.
tebrikler ve saygılarımla...