(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜR BEYANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜR BEYANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş görülen bir neden yok, suç dökülür paçadan. Kabahat ayyuka çıkmış, ses duyulur Foça'dan. Adalet ayağa düşmüş ,iz saklanmaz fırçadan. Türk Milleti prim vermez olsa saray sırçadan. Kabahatli olanlardan asla özür dilenmez. Demokrasi temsilidir,tek imzayla silinmez.
Alimler ve bütün aklı selimler, Zerre kürre parça bütün dilimler, Öfkesine yenik düşen zalimler, Sabırsızlar, sizden özür dilerim..../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ...
Madem ki bir özür beyanı var bu .......sızlara! - Bende naçizane imzamı atayim istedim.
ülkem adına gerçekleri var güzüyle haykıran kaleminize gönülden teşekkürler... günün ve günlerin şiiri olması gereken bir eser ama böylesi şiirleri gün şiiri seçmezler seçemesler çünki gerçeğin üzerini örtmekte üstümüze yoktur kurumlarla ve de kurullarla tekrar tebrikler Ayhan usta
Günün şiiri olması veya olmaması gibi kaygılarımız yok kardeşim. Huzuru İlâh'iye vardığımız zaman Yaradan'a "Ya Rab sana arz edecek hiç bir amelim yok ancak Dostlarına dostluğum, düşmanlarına düşmanlığım" var diyebilmek. Yani Dilsiz şeytan olmamaktır tüm arzumuz
Kabahat ayyuka çıkmış, ses duyulur Foça'dan.
Adalet ayağa düşmüş ,iz saklanmaz fırçadan.
Türk Milleti prim vermez olsa saray sırçadan.
Kabahatli olanlardan asla özür dilenmez.
Demokrasi temsilidir,tek imzayla silinmez.
Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.