(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gıcık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gıcık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki, çalakalem yazdığınızı düşünüyorsunuzdur, bilemiyorum, lakin, çok uzun mısralar ve anlaşılmazlıkları şiirlere dolduran kalemlerin yanında, şiirleriniz gerçekten geleceğe göz kırpan yıldızlar gibi farklı ve özgün... Kimsede görmediğim bir tarzınız var şiire dair. Ve bu da şiirlerinizi ayrıcalıklı kılıyor. Kutluyorum sizi, nice güzel şiirlerinizi okumak dileğiyle...
Kesinlikle gevezelik değil, o sizin tevazunuz, yazı gerçekten insanın en onurlu meşgalesidir. Ve düşünceleri hizaya sokan bir maestro gibidir yazı... Şiirlerin tabii ki, uzun olarak da çok güzelleri muhakkak var, lakin dediğiniz gibi şu an ki şairlerin çoğu eskilerin yazdığı gibi dikkat çekmiyor maalesef, belki seviye farkı, belki zaman farkı, lakin kitaptan iyice uzaklaşan bir toplumuz maalesef. Ve sonucun başka türlü olması ne mümkün... Geceniz hayrolsun... Saygılarımla...
Samimi düşüncelerimi yazdım inanın, yazıyı ben de çok seviyorum. Ama, dediğim gibi, özgünlük önemli... Özgün ve özgür tarzınız şiirlerinize değer katıyor. Kaç şiiriniz var diye bakınca şaşırdım. Gerçekten takdire şayan. Kaleminiz daim olsun. Siz de eksik olmayın.
Saygılarımla...