(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülümse... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülümse... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En büyük haksızlık, yalanlarla büyüyen bir nesilden, iyi insanlar olmalarını beklemek.... Bana kızmayın fikirlerinizle örtüşmüyorum diye, bana kızmayın sosyalizmi benimsememe rağmen layıkıyla yaşamıyorum diye! beni benden iyi tanıyanlar bile bilmez beynimin içinde ki kâh şizofren, kâh melankolik fırtınaları. .. Bilmezsiniz hiç biriniz eğri büğrü yolda dümdüz yürümeye çalışırken kanayan dizlerimi, paslı çiviler deler yüreğimi inadına gülerim, gülümseyip mutlu resimler gösteririm size boy boy; kiminiz üzülmeyin diye, kiminiz mutsuz bilip keyiflenmeyin diye güçlü, mutlu yalnız ama apolitik, duygusuz ve bencil hasta ruhlu biriyim belki, belkim ben bir yalanım, belkim yokum....kim bilir şu anda ben bir hiçim hiç..
En büyük haksızlığın sonunda,bir şey, iyi bir şey beklemeleri büyüyük hata zaten.ektiğini biçmek değimi okadar doğruki..kızmak söz konusu bile değil aksine düşüncelerinizde katılıyorum..bu arada yalnız değilsiniz bir çoğumuz belkide herkes, ruhen bedenen bu burhanlı sancılı dönemlerden geçiyor..
ben acısını göstermeyen,o eğri büğrü yolda yalnız başına ipi göğüsleyen insanların çok güçlü olduğuna inaniyorum..o gülümseme yokmu o gülümseme bin hançerde yese bin kerede düşse yine doğrulur bükülmez yere,okadar güçlüdür o gülmenin ardı..kimseye yoktur eyvallahı acısınıda yarasınıda kendi sarar..birde mutluluğu paylaşmayı çok severler yaralıdır ama umut doludurlar..cesur insanlardır yalnızlığıyla yürüyenler..güzel yorumunuza eşliğinize çok teşekkür ederim sevgiyle kalın
Hayata karşı en büyük eylem gülmektir....Elinizdeyse eğer sadaka gibi değil de güldürebildiğiniz kadar şımartın kendinizi , hak ediyorsunuz sayın şair. Kaleminiz daim olsun...
Eserini tebrik ederim sevgili kalemdaşım.. Her zaman hayatın zorlukları karşısında İnancının en büyük zaferi olan başarılarının daim olsun, yüreğinden kalemine süzülen her sözün,gözlerinden süzülen her yaşın sebebi mutluluk olması dileğiyle... Sevgilerimle
Bana kızmayın fikirlerinizle örtüşmüyorum diye, bana kızmayın sosyalizmi benimsememe rağmen layıkıyla yaşamıyorum diye! beni benden iyi tanıyanlar bile bilmez beynimin içinde ki kâh şizofren, kâh melankolik fırtınaları. ..
Bilmezsiniz hiç biriniz eğri büğrü yolda dümdüz yürümeye çalışırken kanayan dizlerimi, paslı çiviler deler yüreğimi inadına gülerim, gülümseyip mutlu resimler gösteririm size boy boy; kiminiz üzülmeyin diye, kiminiz mutsuz bilip keyiflenmeyin diye güçlü, mutlu yalnız ama apolitik, duygusuz ve bencil hasta ruhlu biriyim belki, belkim ben bir yalanım, belkim yokum....kim bilir şu anda ben bir hiçim hiç..