Okuduğunuz şiir 1.6.2023 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Basit...
Gün kadavrası Yer üstü çelişmesinde Bütünlemeden bitmiş sorgular Basit doğru Yetim bir ayrılık İki ayrı bedende
Dilde diş kıran sukut Bahar ağrılarının Kendine konuştuğu seçki Zaman kırgın Küskün şehirlerin Soğuyan ikliminde Savruk Ölü toprakları düşürüyor Şiirlere
Ardında Kırlangıçlar Çakma aşkların Bir tutamlık Ölü cenin sevişmelerine meylediyor Hevesli
Mayıs yorgunu sözlerin Kirini yutmayı Örgütlerken Uzak hasretler hazirana Tatlanmadan dallarında Tez çürüyor Ömür gülüşü Acı bir Ses(n)sizlikle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Basit... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Basit... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli hocam güne seçtğim şiirinizi günde görünce çok sevindim. Ki bu bir sürpriz değil aslıında sizin tüm şiirleriniz güne gelebilecek güzellikte ve akıcılıkta...Muhteşemdi yine... Yürek sesinize ve gün seçkisine gönül dolusu tebrikler değerli üstadım. Sonsuz selam ve saygılarımla...
Değerli üstadım yüreğinize gönlünüze sağlık anlamlı ve güzel bir şiir okudum. Tebrik ediyor ve kutluyorum sizi…Başarılarınızın devamı dileklerimle selam ve saygılarımı sunuyorum..
Zaman kırgın, acı bir sessizliğe, oysa ki; savruk zamana bırakılmıştı, ortada kaldı her şey. Dilde diş kıran sukut, küskün şehirlerin soğuyan ikliminin üstünü örtüyor üşümesin diye. Velhasıl kelam; ölü toprakları düşen şiirlerde gücünün tükendiği son noktasında yorulmuş ziyadesiyle. Tebrikler. Şiirle.
Değerli hocam sizi arattığımda göremiyordum şimdi siteyi açmamla sizin şiir ekledi haberini gorürünce çok sevinidim. Şu an yoldayım hastaneye gidiyorum yorumumu döndüğümde yapıcam... Saygımla...
Mayıs yorgunluğu gelip alnının çatına dayanmışsa, mevsimler de soğutmuyorsa iç yangınları , gidilecek bir yol söylenecek bir kelam kalmadığındandır belki de...
Özlemişiz Taylan Koç şiirlerini. Selam ve muhabbetle.
Yürek sesinize ve gün seçkisine gönül dolusu tebrikler değerli üstadım.
Sonsuz selam ve saygılarımla...