(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutsuzluk mezar etti düşümü Bırakmadı gurbet eller peşimi Tutsak gibi rehin koydu eşimi Tek başına yanan ocak sönmez mi
Göğün kıyısında sanki bir yıldız Uyku tutmaz asla ne gece gündüz Dağları yolları aşıp ta dümdüz Yüreği sılada kalan dönmez mi ..............................................ÇOK USTACA DOĞAÇLAMA ; İÇTEN GELEN İNFİLAK; SAYGILAR.
Mehabalar şairem , tatildi Ramazan telaşı derken epeyce ayrılıktan sonra bizleri buluşturan Rabbime şükürler ve selamlar efendim . Güzel bir çalışma olmuş, tebrikler, yüreğinize ve kaleminize ...
kağıda nakış,nakış işleyen kalemizi, ve bu güzel şiiri bizlere sunan siz şair dostumu yürekten kutluyorum.kaleminiz dik ve dayım olsun... güzel insan...
Umutsuzluk mezar etti düşümü Bırakmadı gurbet eller peşimi Tutsak gibi rehin koydu eşimi Tek başına yanan ocak sönmez mi etkileyici dizeler ve şiir.. gelgitler hayatın kendisi gibi.. saygılarımla..
Göğün kıyısında sanki bir yıldız Uyku tutmaz asla ne gece gündüz Dağları yolları aşıp ta dümdüz Yüreği sılada kalan dönmez mi =========================== tEBRİKLER ..... ÇOK GÜZEL ŞİİRDİ.
Çok güzel bir şiir....Kutlarım ... Bu arada yeğenim enişteniz oldu haberiniz olsun...İneboludan bir eş aldı...Yengemiz çok iyi birisi... İstanbulda oturuyorlar....Selam ve Sevgimle...
Düşürür ayrılık hasrete yâri Düşündükçe her dem ağlatır zari Her gece gönlüne sarıp efkârı Maziye dalıpta acep anmaz mı
OTURAKLI BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM..OKUDUKÇADA KENDİMDEN BİRŞEYLER BULDUM ..ŞİİR BU DEMEK DEĞİL Mİ ZATEN..İNSANIN KENDİNDEN BİR ŞEYLER BULMASI.."kastamonu.." YAŞANMIŞLIĞIMDA UNUTULMAYCAK MAZİSİ OLAN BİR ŞEHİR.."kocaeli.." ÜNİVERSİTEDEDKİ KIZIMI GÖRMEK İÇİN SÜREKLİ GİTTİĞİM ŞEHİR..BİRDE SİZİN ŞİİR..İŞTE SANA YAKINLIK DUYMAYA SEBEP ÜÇ SAÇ AYAGI..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE..
sevgilerle