(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ı'spartalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ı'spartalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hemen de ordu kurulmuş sefere çıkılmış. Bana ordan hint kumaşı getir ;) Bir de şiirin başında 'say ki İskenderim ben' dedin ya heveslendim biraz Aklıma bol tereyağlı İskender geldi 😁
Sen şimdi onca hengamenin içinde çimlere mi yandın Ne alaka ya dedim bende 🤭🤭 Iyiki varsınız şiir çerez gibi gidiyor sizden olunca Masayı kur çerez güzel bugün ))
Toplansınlar bakalım Biz o masaların dışında şiir masası kuralım siyaset bizi de masamıza da bozar malum oturan bozuluyor )))) Ben bi koşu çimleri biçeyim çerez şiiri bi okuyayım Konuğumuz konuya Fransız kalmasın ))
Enfes şiir ama masa bozuldu ben kalktım Ruveyda Koş hele koş topla masayı )) Ee bide siz beğeni yorum yapsanız elinize mi yapışır bizim çerezler pardon ayağınıza mi dolanır bizim çimenler))
aslında haset ile ezilen çimler arasında köprü kuracaktım lakin aklım başka bir şeye takıldı ve toparlayamadım e o kadar da yazmışım oraya gelene kadar ziyan olmasın dedim kendimce hem illa tepeden tırnağa şiir olacak değil ya kelimeler de bedava nasılsa :)
Bana ordan hint kumaşı getir ;)
Bir de şiirin başında 'say ki İskenderim ben' dedin ya heveslendim biraz
Aklıma bol tereyağlı İskender geldi 😁