Yüzüme vur, Haykır tüm gerçeği! Uyumak haram olsun.
Yüzüme çarp, Savur tüm öfkeni! Dökülsün yapraklarım Ve eylülse mevsim Aklansın benim yüzümden.
Kanat, Saçılsın damarlarımdan bütün renkler Suçlusu beni bil. Çıplak kalan ağaçların Kilitli kapıların Sürülmemiş tarlaların Ve oruç vaktiyse dönem Suçlusu beni bil İftar vakti yardıma muhtaç yoksulun.
Kapat, Düğmesini oksijen tüpünün Demek ki bitkisel hayattayım.
Öbür yüzü aynanın
Ben değilim Muhatabı sadece Uykuyla geçen ömrün.
Yüzüme bakma tuhaf tuhaf Ben çıkarımla varım Hayatın bütün doğallığında Geçmiyorsa mevsim, Başka diyarlara göçerim.
Avuttum kendimi Benim yüzümden değil Renklerin kiri Parklarda ağaç çürükleri Benim değil açılmayan kapılar Ve suya hasret topraklar Suçlusu ben değilim Yardım kamyonları ardında Sıraya dizilen, bir kısmı ezilen kadının, çocuğun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUM IŞIĞI YAZMALARI IV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUM IŞIĞI YAZMALARI IV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanat, Saçılsın damarlarımdan bütün renkler Suçlusu beni bil. Çıplak kalan ağaçların Kilitli kapıların Sürülmemiş tarlaların Ve oruç vaktiyse dönem Suçlusu beni bil İftar vakti yardıma muhtaç yoksulun. Duyarlı bir yürekten gelen nağmeler. Yazan yüreği kutluyorum
Tadına doyamadım yine...
Düalite en güzel sizde kelimelendi...
Tebriklerimle seriye...
Saygımla...