Elimde bir kara kalem Martılar çiziktiriyorum durmadan. İrili ufaklı Bir dünya martı... Kanatlarına yükleyeceklerim var Birine sitem, Diğerine özlem, Geri kalanlarına yürek sancısı...
Havalanırken deniz üzerinde Ya düşürsünler denize, Ya taşısınlar güneşe...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Havalanırken deniz üzerinde" bu kısmı çıkarsak mesela anlam bozulur mu?
Şiire neden müdahale ediyorsam?!!.. Haddi aştık kusura bakmayın.. İyiyi görünce sanki kendi şiirimmiş gibi daha da iyi olsun istiyorum-tabi bana göre- :)
Elimde bir kara kalem Martlar çiziktiriyorum durmadan. İrili ufaklı Bir dünya martı... Kanatlarına yükleyeceklerim var Birine sitem, Diğerine özlem, Geri kalanlarına yürek sancısı...
Havalanırken deniz üzerinde Ya düşürsünler denize, Ya taşısınlar güneşe...
Martılar çiziktiriyorum durmadan.
İrili ufaklı
Bir dünya martı...
============
Samimice yazılmış sıcak satırlar .
Tebrikler ..