(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesi büyük bir felâket yüreğimizi yaktı,kavurdu.O insanlar bizim insanımız,kardeşlerimiz,canlarımız. Diyebilirim ki,onları öldüren ne yazık ki bilimden,ilimden uzak liyakâtsizliktir. Yıkılan tüm konutlar proje esaslarına göre mi yapılmıştır..yapım aşamalarında denetim yapılmış mıdır,nasıl ve kimler tarafından yapılmıştır.Bütün bu safhaların ciddi bir biçimde araştırılıp yasanın gerekleri yapılmalıdır. Şimdilik otuz altı bin civarında can kaybı olduğu söyleniyor...bu rakamın önümüzdeki günlerde artacağı da kesindir. Değerli şairim bu kısacık dizeler,aslında işin özünü,ne olması,veya olmaması gereğini açık seçik anlatıyor. Gönlünüze sağlık. Saygıyla,esenlik dilerim.
Değerli dostum maalesef yıkılan evlerin büyük çoğunluğu uygun şekilde yapılmayan evler. İnsanlarımıza birer mezar sattılar yıllarca. anlamlı yorumunuz için çok teşekkür ediyorum saygıyla
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. KAHRAMANMARAŞ'la birlikte 10 ilde yaşanan depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏 Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin. Sonsuz selam ve saygılarımla.
İlimin girmediği yere cehalet girer ve canlı cansız her şeyi yok eder; ne sen, ne ben, ne o kimseden eser dahi kalmaz. Tıpkı şu an içinde bulunduğumuz durum gibi... Depremde canlarını kaybeden tüm canlarımıza Allah'tan rahmetler, kalanların ailelerine de çok geçmişler olsun diyorum... Benim için şiirlerde kısa, uzundan çok şiirin özüdür tipkı bu şiirde olduğu gibi. Günümün şiiridir.... Tebrikler düşünen, düşündüren kaleminize dost. Sonsuz saygılar, selamlar....
Ne kadar çok öldük ne kadar çok canımız enkaz altında insanların yardım çığlıkları ciğerleri dağlıyor ilimden gidilmeyen yolu sonu bu şairem anlamlı ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum saygıyla. 🙏🙏🙏
Diyebilirim ki,onları öldüren ne yazık ki bilimden,ilimden uzak liyakâtsizliktir.
Yıkılan tüm konutlar proje esaslarına göre mi yapılmıştır..yapım aşamalarında denetim yapılmış mıdır,nasıl ve kimler tarafından yapılmıştır.Bütün bu safhaların ciddi bir biçimde araştırılıp yasanın gerekleri yapılmalıdır.
Şimdilik otuz altı bin civarında can kaybı olduğu söyleniyor...bu rakamın önümüzdeki günlerde artacağı da kesindir.
Değerli şairim bu kısacık dizeler,aslında işin özünü,ne olması,veya olmaması gereğini açık seçik anlatıyor.
Gönlünüze sağlık.
Saygıyla,esenlik dilerim.