Gecenin zifiri karanlığında, Gül cemalin suya vurdukça Yakomozlar dans ediyor, Duygular şaha kalkıyor, Sanki gönlüm gül bahçesi Dolup, dolup taşıyor..! Bu ne güzellik Rabbim! Yüreğim çöllerde kaldıda Serap mı görüyor..? Bel de simsiyah saçlar, Kalem gibi kaşlar, Denizle bütünleşen masmavi gözler, Yüreğim yerinden fırlıyor..! Ahu bakışlı, esmer dilber Denizden mi çıkıp geldin? Güzelliğini, yüreğinden mi aldın? Gönül evinde var mı yer bu garibana? Söyle bana esmer dilber! Kalbim de kuşlar uçuşuyor, Yüreğim pır pır atıyor! Aşk kapımı çaldı Bu gözler görmez senden başka yar Gel desem gelir misin? Gönül evimi şenlendirir misin? Gülünce, yüzünde güller açan, Dilinden bal akan, ahu gözlü dilber Can evim de Can olur musun? Söyle bana..! Gönül düştü sana ferman dinlemez, Can evine feda olsun bu Can!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHU GÖZLÜ DİLBER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHU GÖZLÜ DİLBER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...