Serilip kızıl kumunda Çöl fırtınası soluğuyla Güz mevsiminden masumane Çisesi ile öpüşür bulut Lir sesi dolanmış dudaklarıyla Ve gece Aşk diye inlerken Işıltılı küpeleriyle Ay’ı alıp koynuna uzanıverir Tende düşlediği sevişmelere
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kül Ve Ateşin Aşkına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kül Ve Ateşin Aşkına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çisesine kanar dudaklar Gecelerde Alıp koynuna masumane sevmelerini... Bırakıp güz dolanmış soluyuşlara Titreyişlerini Kanar dudaklar, Kül ve ateş aşkına... Tende Lir sesinden inlerken aşk, Kızıl kumlarda başlar mevsimine düşlü sevişmeler Bırakıp kendini fırtınalara Çöl gecesinden medet umup... Şiir Ya da susuzluk İkisi de sensin... Ve Gece Sensizliğim...
Yüreğinize sağlık... Yeniden şiirlerinizi okumak, büyük bir mutluluk... Nadir bir kaleme sahipsiniz...
Kenanfaik tarafından 2/18/2023 1:43:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kül ve ateşin raksında Senfonik bir manzara. Mevsimsel bir düş hışırtısı. İpeksi bir bulut altında ıslık çalan melankolik dudaklar orkestrası.
Fırtına değil de ılık bir meltem havasında, ya da tropik alize rüzgârları makamında, sıcacık bir esinti. Tercümesi aşk olan yıldızların göz kırpmasında ay ışığının görkemli buğusu altında coşkun bir nehir gibi akıp giderken tutkular, dingin bir denize dönüşmenin özlemiyle kavrulup duruyor düşselikler.
Esmer bir gecede yeniden doğmak ve yeniden başlamak aşka ve hayata.
Anka'nın kanat seslerine müptela bir çağın doğumuna haykırış nöbetleri.
Kül ve ateş aşkına Kırmızıdır o an gölgeler Tebessümle cilalanır artık lir sesine kilitlenmiş dudakların rengi.
Sevenin kaderi yanmak Ateşin ise küldür. Ateşle külün arasında bir engel varsa eğer ateş kül olur.. Vuslat buhar olur.
__
İnsan sevince aşka kul oluyor. Yürek de bir ateştir, ne külü var ne dumanı
"Sevdiğini mertçe seven kişi, pervane gibi özler ateşi. Sevip de yanmaktan korkanın masal anlatmaktır bütün işi. (Ömer Hayyam)
Bir de meseleyi en iyi söze dôken Sems Tebrizi'nin ifade ettiği gibi;
"Gel bakalım Ateşle nasıl oynanır göstereyim. Gör bakalım ateş mi seni yakar, Sen mi ateşi?.."
Bunların üstüne ne sôylense cılız kalır.
Sahra hanımdan Aşk üzerine güzellemeler..
Tebrik ediyorum çok. Sevgi ve saygı ile.
-Ramazan Boran tarafından 1/31/2023 4:53:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Boran zaman ve mekan gözetmeksizin her daim nitelikli yorumlarınızla şiire verdiğiniz değeri ifade edişiniz takdire değer Çok teşekkür ederim saygı ve sevgilerimle