Gizlice uğuldayan yaprakların Elinden dökülüyor rüzgar Az birazdan Göğü kirleten yağmur teninden süzülecek Denizimin kirpiklerinden hasretin Gözlerimde yalnızlığının örtüsü Uzak öpüşlerin kızıllığına sarılmış gecemden Bir başka uzak şehre y/anarcasına bakıp Teninde ibadet edesim var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teninde İbadet Edesim Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teninde İbadet Edesim Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
var bir sancı koca çınar ağlıyor haline havada martılar çığlık çığlığa neşeli midir yakamozlar ay görüldü düştü yine yıldızlar daha sabaha çok var bulutlar üstümde yağmurlar altında ıslak ıslak yatasım var...
Bir yüreğe neler neler sığdırıyor insan değil mi. Gökyüzünü.. Koca bir evreni bile.. Hatta en uzak okyanusları.
Ötesinde imkansız bir aşk olsa bile İnsan hasret çektiği Yanıp tutuştuğu yerlere Ulaşamadığı her düşe bir şarkıyla ya da bir şiirle böyle ulaşıveriyor..hem de ışık hızında.
Değmese de sesine dokunamasa da tenine, bir söz/bir kelam, bir cümle yetiyor.
Ne uzun bir melodi bu. Bu melodi nice coğrafyalar deliyor..
Söz bitiyor, yangın başlıyor Nasıl da kutsanıyor aşk o zaman Taparcasına..Derinden bir bismillah çekip, Yüreğini secde edercesine.. ve uzanırcasına sonsuzluğun mihrabına..
Dalıp dalıp bakerken uzaklara.. Ahh be şiir diyorum.. "Nelere kadir değilsin ki sen" ___
"Teninde ibadet edesim var" Ne kadar hoş ve zarif bir söylem..Sahra'ca.
Yaşayamamaktır değil mi bazen özlemek.. Çaresiz kalmak, en çok ihtiyacınız oldu bir zamanda isteyip de hiçbir şey yapamamak ..
____ "Özlemek erken saatlere alınsın sonra uykusuz kalıyor insan" Cemal Süreya'nın dediği gibi.. ____
Ne ucu var ne de bucağı..
Tebrik ediyorum çok. Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
-Ramazan Boran tarafından 1/25/2023 3:50:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
koca çınar ağlıyor haline
havada martılar çığlık çığlığa
neşeli midir yakamozlar
ay görüldü düştü yine yıldızlar
daha sabaha çok var
bulutlar üstümde
yağmurlar altında
ıslak ıslak yatasım var...
Değerli şair umut ederim kabalık olmaz eşliğim.
Engin sağ duyunuza
ve zatınıza saygı ile.