bir yanardağın ateşini taşıyan çıplak ayaklı geceyi göğün mavisinden koparıp ezber bozan düşlerimizi şafağın ışıklarına teslim edelim bizi koynuna saklayıp kirpiklerimde uyan sabaha iki nefes arasında bile olsa mutlu et beni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kirpiklerimde Uyan Sabaha şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kirpiklerimde Uyan Sabaha şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"iki nefes arasında bile olsa mutlu et beni" Nefis... Bu yaratıcı imge varken söze icazet ne gerek. Bir 'Su' ritüeli; az söz çok anlam. Davetkâr ve can alıcı bir final. Tebrik ederim.
Bazen upuzun olur şiir okuduktan sonra bir damla su kalır avucunda insanın , bazen de kısacık olur ama bir şelale gibi çağlar yüreğinde bıraktığı etkiyle. Kelimelere anlam yükleyebilmek ve bunu da yerli yerinde yapabilmek, sanırım işin güzelliği burada. Her dizede duraksayıp iki nefes alıyorsa insan şiirde, o şiirdir işte. Kısadır ama sana sayfalarca yazılmış gibi gelir anlam derinliğiyle, bitmesin istersin ki aslında bitmez de okurda bıraktığı etki kolay kolay. İçindeki duyguya girdikten sonra çıkmak istemediğim şiirleri ayrı bir yere koyuyorum hep gönlümde.
Çok güzeldi sevgili Sahra, okumaya doyamadım. Tebriklerimi bıraktım.
Aldim bu cumleyi