Her şey burada yaşanıyordu Üstümüzde Sonsuz bir cümleydi gökyüzü Altında biz Aşka dair bir imge
İlk bakışım değildi gök/yüzüne İlk ışığım İlk karanlığım değildi Mavi gözlerimin geleneğiydi O yüzden Alıp maviyi gözlerimden Şehrin karanlık yüzüne astım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kutsal şehir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kutsal şehir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanın amansızlığı; kalbin köleliğini yoklamış; kırık, arkasına bakmış; şehrin karanlık yüzü, gökyüzüne bakmış; mavi olsun demiş benim elime su dökemez. Bazı maviler başka zamanlarındır. İmgelerinde kafası güzel. Tebrikler. Şiirle.
An'kara zaman ki ondan kara.. mavi bakabilmekle mümkündür gözleri griye kaçkın, soyut bakışlı bir şehre somutlanmak.. çizelim yine, yeniden göğün tenine bir aşk...unutulmamalı ki en sıcak renktir mavi..
talan edilmiş yüreklerin acısını kutsal şehirdeki aleve teslim ederek , sevdanın resmini yeniden her daim yeni/den çizmek gerek... Ve bütün grileri maviye çalarak...
Günün en anlamlı şiirinin şairini kutluyorum canı yürekten.
Gönülden tebrikler Taylan bey,
selamlar..