(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimize Yazılı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimize Yazılı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belki çok duygulu değilimdir şu an... belki de sıkıyorumdur kendimi... belki hüzünlenme diyorumdur ruhuma... belki de babamın sıcak nefesi hâlâ karıştığı için soğuk nefesime ,üzülmüyorumdur...ama iki cümle okuyup ne çok düşünüyorum.aklımdan binlerce şiir geçiriyor bu iki cümle,aklımda binlerce yol açıyor bana...ne anlatıyor diyorum,böyle mi olur diyorum,böyle mi olacak diyorum...
ne desem boş,kafamın karışıklığını anlatamıyorum...belki de anlattım,bilmiyorum...
hani derler ki; çoğu zaman tek bir bakış,bir anlık bakış yeter aşk için.Y ada hayat denilen kocamış yaşantının tek özeti vardır; ölüm...tek kelime o kocamanlığa.Ve pişmanlık bence işte yine tek an,tek kelimeden oluşur;bilemedim/farkında mıydım?(Babamın Ölümü...)
İlk kapıdan son kapıya kavuşurken sen
Ben avluda oynuyormuşum
Bizler kendimizi bambaşka şeylerle oyalarken...bir anda çok şey olup bitiyor.Şiiri kutlamak için öyle çok kelime sıralamak istiyorum ki.arkası gelmez.bitmez.Size bakıyorum şimdi tekrar ,tekrar.Şiir kocaman...şiiriniz deniz-derya.Yüzüyorum saatlerdir,ucu yok,kara görünmüyor.Yorulmuyorum üstelik...Ara sıra yüzmeyi unutur umutlar ya hani...Kaleminize sarıldım şimdi,korkmuyorum .Umutlarım yüzmeyi öğrenecek.Ben yorulmayacağım bu şiirin denizinde.Ve bir gün siz kadar yakınlaşacağım o mutlu karaya.Kara görününce ise...ilk siz duyacaksınız çığlıklarımı,söz veriyorum. Tüm kayıplarımıza allah rahmet eylesin. saygılar şaire.