(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babaanne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babaanne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nur içinde yatsın Ben de çok severdim hep koynunda yatardım babaannemin. Allah rahmet etsin. Orhan Veli tarzı harika bir şiir okudum sizden sayfanızı incelemek ancak kısmet oldu kusura bakmayın lütfen kalbi saygı ve selamlarimla
Mekanları cennet olsun Babaanne'lerimizin. Onların anıları,her ne kadar yaş'lar alsakda Sımsıcak yüreklerimizde. Ölüm,kimlerin acılarını biriktirmedi ki yüreklerimizde. Güzel'di şiir ve duygusu. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Sahi sevimli midir ölüm şairim...⚘️⚘️ve evet büyülü bir girdaptır ölüm, aklımızdan hiç çıkmayan sırlı ayna,sırları içimizde saklıdır ömrün...
Yüreğinize sağlık üstat Ağabeyim...iade-i ziyaretim geç oldu ancak sizinle tanışmak,siirinizden payıma düşeni almaktan ziyadesiyle mutluyum...Bilgelik başka,bilgi başka...Böylesi sade dizilerle ve güzeli gören,onure eden yüreğinizle, kalbiniz,ruhunuz apaydın...Ne mutlu size ve bize...Gölgem sûretinize kocaman merhabalarla selam duruyor...Sevgilerimle...
Merhamet mücessem coşmuş keza Nasıl ulaşılır bu kızıl köze Merhamet bir görünmez yağmur söze Şükür ki yağdı, bulaştı bize deniz tayanç
merhaba muhterem babanneye hakk'tan rahmet dua ve niyazıyla kalanlara sağlıklı ömürler dileği ile
yukarıdaki bendinizin etkisiyle liseden aklımda kalmış kime ait olduğunu anımsayamadığım kısa bir dörtlükle refakat etmek istedim hoş görüle demiş ki şair
'İHSANIMIZ VAR BİZİM İHSAN GEREKMEZ BİZE GEREKİR Mİ DİYEN DE YOK YA ŞÜKÜR BİZE' - Fi-
Merhamet mücessem coşmuş keza Nasıl ulaşılır bu kızıl köze Merhamet bir görünmez yağmur söze Şükür ki yağdı, bulaştı bize deniz tayanç
merhaba muhterem babanneye hakk'tan rahmet dua ve niyazıyla kalanlara sağlıklı ömürler dileği ile
yukarıdaki bendinizin etkisiyle liseden aklımda kalmış kime ait olduğunu anımsayamadığım kısa bir dörtlükle refakat etmek istedim hoş görüle demiş ki şair
'İHSANIMIZ VAR İHSAN GEREKMEZ BİZE GEREKİR Mİ DİYEN DE YOK YA ŞÜKÜR BİZE' - Fi-
vefalı güzel Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Hakikat cardı, çok acıklıydı, öğüt,sevgi ve özlem vardı, akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla her daim..
Babaanne Babaannem Yaş aldım, gün gördüm Sevimli midir ölüm
Kaskıcımızın ucunu dehreyle yontar sivriltirdi Belindeki kuşağına ekmeğimizi koyar Kardeşimle beni Kender Ciydem çalık tülü toplamaya götürür dü Yada kanik kanatirdik Nur içinde uyusunlar bütün babanneler ve anaanneler Amin
Not, Kaskiç ucu melillenmis ( kalem ucu şeklinde) kerer sapindan az uzun bir dal odun
Kanik Kenger sakizinin yeni yapılış şekli
Babaannemin sıcaklığını her zaman hissederim ve o benim ruhumu besler Uzun kış gecelerinde hafif sisli gaz lambasının ışığında kirmi güllü pazen yüzlü yorganının üzerine oturur onu dinlerdik Heykeller anlatırdı bize bir gecede bitmeyen arkası yarın derdi
Çocukluktan başlayan o sevgi insanin yüreğinde kocaman,çok özel bir yer bırakır.Ve onun kaybıyla ne kadar zaman geçse de,o izler,o özlem asla silinmez yüreğinden.Babannenize Allahtan rahmet diliyor mekanı cennet olsun diyorum. Çok özel vede çok güzel bir şiirdi.Canı gönülden kutluyorum ehli kaleminizi üstadım.
Babannemi ben dünga gözüyle hiç görmedim o da beni görmedi.Onun için babanne sevgisi nasıl olur tatmadım.Babanne acısınıda yaşamadım.Başınız sağolsun.Mekanı cennet olsun.Saygılar üstadım.
Babannemi ben dünga gözüyle hiç görmedim o da beni görmedi.Onun için babanne sevgisi nasıl olur tatmadım.Babanne acısınıda yaşamadım.Başınız sağolsun.Mekanı cennet olsun.Saygılar üstadım.
Ben azıcık tarif ederim. Annen vardır, baban vardır. Herşeyin (Allah rahmet eylesin) Bu durumun katmerlisi Şaka yapar gibi öldü babaannem Çok saygımla.
Cenâb-ı Hak'tan rahmet diliyorum mekânı cennet olsun. Size de hayırlı ömürler diliyorum üstadım. Hüzün veren duygularla harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler. Sonsuz selam, saygı ve hürmetlerimle.
Bilmediğimiz bir alemi hep korkuyla düşündüğümüzdendir. Sevimli olmasa bu kadar insan niye oraya taşınırdı demeden edemiyorum. Yapacaklarımızın karşılığıdır orası. Öyleyse sevimlidir. Gönül dolusu tebrikler saygılar.
Eskiden ölümden korkardım. Ne zaman ki babam ve annemi yola koydum korkularım duruldu. Orada sevdiklerim vardı, ölümü tatmışlardı ve geriye yol açmışlardı.
Ölümün sevimsiz yüzünü sevimli kılan nedenlerimiz belki de canbağımız babannemiz, babamız annemiz yakınlarımız. Allah gecinden versin diyor sorgulayan, irdeleyen şiirinizi tebrik ediyorum. Saygıyla.
Merhaba Nezahat Hocam, hoşgeldiniz Çok haklısınız. Sevilenler orada ve çekim gücü var. Güzel olmasa ölür müydü Peygamber. Ölüm gerçek, hayat yalan. Çok saygımla.
"Gitmek isterler diye düşünürüm bazen ama kalanlara söylemezler " Güzelliklere giden insanlardan olması dileğimle Mekanı cennet olsun başınız sağolsun...
Ah Üstadım; en çok da elde dondurmayla kalmak açar büyük bir yara. Bellekte kalır, silinmez... Sanki hesaplı kitaplıdır o gidiş. Torununun tanıklığını istememiştir; incinmesin diye...
Sonra anılara düşer; yaşar böyle, sevilen bir babaanne...
Allah rahmet eylesin.
Sürpriz bir gelişti. Çok sevindim. Baki selam ve saygılarımla.
Tüya tarafından 11/4/2021 2:45:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ederim. Onları anmak bu vefasız dünyada. Sık hatırladığımız bir şey değil. Gerçek sadece ben değil, benim değil. Allah rahmet eylesin. Çok saygımla.
"Ölümün yüzü soğuktur" derdi Ninem.. Ölen genç ise ölüm yakışmazdı gidene. Sadece ihtiyarların gideceği bir yermiş gibiydi (!) öteki dünya... Doğumun yaşı var mıki ölümün yaşı olsun? İnsanın tek gerçeği ve bize en çok yakışandır ölüm..
Sevimlisini hiç görmedi bu gözler. İyiki ölüm var, o olmasaydı yaşamak olmazdı.. dünya çürümüş et yüklü bir tımarhane olurdu..
Babaannelere, anneannelere ve dedelere Rahmet ile..
Orhan Veli tarzı harika bir şiir okudum sizden sayfanızı incelemek ancak kısmet oldu kusura bakmayın lütfen kalbi saygı ve selamlarimla