(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gizeeeem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gizeeeem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kısa şiir üzerinde durmaya değer... Beyin jimnastiği..:)
Evet; anneler harbidir, asildirdir, sevgileri yücedir; dolatısıyla makjajsız. gerekmiyor ki zaten; doğal güzeller... Sevgileri de yine öyle, yürekten ve karşılıksız... Son mısralara daha farklı yaklaşacak olursak; elbette, tıpkı her iyi konuşanın iyi insan olamaması gibi, diye düşündürdü beni. Felsefeydi; kamvam ve ifadeler üzerinde durmayı gerektiren bir yaklaşımdı... Siz böyle yazmaya devam edin, derim Şairim... Saygılarımla teşekkür ettim.
Bu şiir çırılçıplak bir şiir değıl Makyajsız hiç değil Gözūne toz kaçmış dūnyanın allıklarla yùzū değiştìrìlmiş gibi Kalın kaftanlar giydirilmiş. Bir gùn būtūn sitem kaftanlarinı çıkartacağız sırtımızdan O zaman çırılçıplak karşımızda olacak özgūrlūk. Saygılarımla NOGAYTŪRK
Gerçek; taşıyamadığıız denli sade midir? Maske, kıymetleri gizlemek için midir? Gerçek, anlayana tarif edilmesi gerekeyendir? Söz ki, kendini gizler de manaya işaret çeker. Hiç konuşmasak da anlaşabileceğiz. Belli... Çok saygımla.
Anneler makyaj yapamaz mı?Çok enteresan bir yaklaşım .Ama iyiydi bazen böyle değişik düşünen ve paylaşan arkadaşlara da ihtiyacımız var.Şimdi genelde düşünceler düz duvar arkasında .Zararı yok düşünen birileri olsun da....Bu gün karar verdim senin şiirindeki tezleri çürütmeye. Ben zaten yerliyim .Konuşma dilim yüreğim.Bu dil bence geleceğin dili.Herkese tavsiye ediyorum ama yapabilecekleri çok fazla bir şey yok...... Şaka bir yana ,düşünürse insan çok şey var siz neyi düşünerek yazdınız ben şimdi düşünemem çünkü yine oruç ve uykusuzum .Ama ilginçti ve eminim güzel şeyler hissettiniz.saygılarımla.
Afrika dili konuşmakla Kabile yerlisi olunmaz ============================================= Bence makyajdan öte çıplak bir şiirdi efendim. Saygı ve sevgiyle.Allah'a emanet...
Her şey sözle olsaydı dünya bu durumda olurmuydu
Tebrik ederim hocam saygılarımla