Beş köyün ağasıyım elli yedi tırım var Para bende güç bende üç yüz bin katırım var Nereye ayak bassam orada hatırım var Evlenmek istiyorum bana bir karı bulun…
İnanın ki fark etmez çok zayıfmış şişmanmış Ha çirkin bir halayık ha ülkeye sultanmış Gönüllü olsun kâfi bekârlıktan usanmış Evlenmek istiyorum bana bir karı bulun…
Aldırmam aksak olmuş ya da kolları çolak Gözüm görmez inan ki işini yapsa solak Biraz şehla bakışlı olsa da kepçe kulak Evlenmek istiyorum bana bir karı bulun…
Siyah havyar koyarım ümüğüne elimle Her gün türkü çalarım kafamdaki telimle Papatyalar sunarım sararak ecelimle Evlenmek istiyorum bana bir karı bulun…
Belki biraz kıroyum sakın sanmayın attım Entel görünmek için saçlarımı uzattım Bu gece de yatağa yalnız başıma yattım Evlenmek istiyorum bana bir karı bulun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVLENMEK İSTİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVLENMEK İSTİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buna empati" deniliyor. Empati¸ kişinin¸ kendini karşısındaki kişinin yerine koyarak¸ onun duygu ve düşüncelerini anlamaya çalışması ve anladığını karşı tarafa "Seni anlıyorum."demesidir.Toprağım da bunu yapmış.Hoş bir hicivle konuşmuş. Kahramanı)))Bu istençleri bir kadın gözüyle de yazar toprağım Şakası bir yana güzeldi
Dosteli_ tarafından 1/8/2023 2:08:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dosteli_ tarafından 1/8/2023 2:10:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fütursuz arıyorsun sen bir icra memuru Fare gibi tüketir teknedeki hamuru Cılız emekli maaşı böyle karıya yetmez Ahır ömrün kaldırmaz kar kış bora yağmuru...
Göze hor görünse de hep hüsnünü överim Hatalar işlese de inadına severim Lakin bir kusurum var az maganda bir erim Evlenmek istiyorum bana bir karı bulun
diyerek esprili güzel şiirinize iştirak etmek istedim, kabul buyurursanız tebrikler selamlar
Bu devirde hiç de zorluk çekeceğini sanmıyorum, taliplisi bol olur :) Farklı ve muhteşem güzellikte bir şiirdi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Buluruz bulmasına az yalan söyle paşam Geçim kolay değil ki aya çıktı lüks yaşam Azla yetinmez gelen ipekten giyim kuşam Evlenmek istiyorum bana bir karı bulun
Kabul buyurunuz Ahval ortada artık kim ne anlarsa. Saygılar sunuyorum Afet hanım.
Tebrikler