Sen varsın ruhumda yüreğimde Her anım’da ve her günümde Güneşim sensin, gönlümde Ayım, yıldızım’da, gecemde Kuş misali çırpınan kalbimde.
Kalbimi çaldın bir görüşte Yanlızlığı mı yok ettin Yazınla ısındı içim Rüzgarınla ılındım Sararıp solmuşken Çiçeklendim dirildim Kar oldun yağdın, sevindim Kış’ım oldun, kollarınla sardın Baharım’dın yeniden filizlendim Mevsimleri daha güzel yaşadım.
Gözümden yaş düşmeden sildin Ruhum yaşadı, ruhunla sevdin Seninle güne uyandım Gecelerde mehtabım Yıldızların altında Bircan’ım oldun Yüzüm güldü Sevdin, özümüde güldürdün.
Bende ömürlük var olacaksın Benimde varlığım ömrümce İki elim kanda olsa seninle İyiki varımsın özümde Sende varım bende Seni seviyorum Tek sen varsın Hayalimde Gülümsemen Gök mavisi umudum Sevildiğimide biliyorum Herşeyimsin kısa ömrümde.
Yaşatmam lazım ömürlük bizi Sevdiğime, yürekten derim’ki Nefesim, herşeyim tek sensin Kalbini koy kalbimin üzerine Sonsuz sevda adına teksin Canımda tıka basa senin sevgin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIMDA TIKA BASA SEVGİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIMDA TIKA BASA SEVGİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her yürek içinde sevgi yeşertemez
her yürek aşkı taşımaz
şu bi gerçek ki
sevgi açlığı hiç bir açlığa benzemez